Bölüm 1

1.8K 142 17
                                    

" her zamanki gibi olsun" diyen adamın siparişini hazırlamak için bara geçtim. "han! Gel buraya." Patron gene bir şeye kızmış olacak ki bana han dedi. Bana ne zaman kızsa han derdi. "buyurun" diyerek kokteyli masaya bıraktım ve patrona doğru yürüdüm. Elimde duran sipariş kağıdına bakarken bir şeyi çarptım. Ağzımdan küçük bir inilti çıktı. "önüne baksana hayvan!" diyen kadına baktım. "ne aval aval bakıyorsun be?" kadın kızmaya başlayınca özür dileyip oradan uzaklaştım. "bir sorun var patron?" dedim ve patrona döndüm. "sen sorunsun burada han!" kızdı. Çok kızdı hemde. "ne yaptım patron?" "ne yapmadın ki? Kaç kişi senden şikayetçi!" "neden? Ne yapmışım ki?" diye sordum ama patron güldüğünde yaptığım şeyleri düşündüm. Bitanesinin kokteyline tükürmüş olabilirim. Bu kadar da değil. Birinin kokteyline alerjisi olan meyveyi koydum, bitanesine acı sos koydum, bitanesine alkol istemediği halde alkol koymuştum. Acaba hangisin öğrendi? "senin yüzünden kaç kişiden özür diledim!"rahatladım. Bi an kadının kafasından aşağı kolayı boca ettiğimi öğrendi sandım. " şimdi git sadece barda kal, garsonluğa çıkma." "sana mı sorucam patron bozuntusu!" diye sert çıkıştım. Patron daha çok kızarak " hemen arka odaya gel, hemen!" diye bağırdı. Odaya gittim. Kapıyı sertçe kapattı ve " sana ne kadar çok dayandım biliyo musun sen hadsiz!" dedi. Cevap vermek için başımı kaldırdığımda bana bir yumruk attı. Dudağımdan akan kanla dudağımın patladığını hissettim. Boynumu sıkıp beni duvara itti. Duvarda beni sıkıştırırken boynumu sıkmaya devam etti. Tam bir yumruk daha atıyordu ki kapı açıldı. "bırak onu."

mafya||minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin