(jisung'un anlatımıyla)"jisung..." dedi bana doğru gülerken. Git gide üşüyordum. Gözümden akan bir damla yaşı sildi ve beni öptü. karnımda kelebekler uçuşmaya başladı. "minho" dedim daha fazla dayanamayarak. Arkaya doğru birşeyler söyledi fakat duymadım. "jisung bana bak sevgilim. Lütfen gözlerini kapama" dedi yalvararak. Gözlerim ağır ağır kapanmaya başladı. İçime bir ağırlık çöktü. "çok uykum var minho" dedim zorlanarak. Konuşamıyordum bile. Arkadan siren sesi geldi. Son duyduğum şey minhonun çok şükür dediğiydi.
(minhonun anlatımıyla)
"jisung..." dedim gülen yüzüne bakarken. Gözünden akan bir damla yaşı elimle sildim ve yanağını öptüm. Bir süre yüzünü inceledim. Gözleri toprak gibi koyu, burnu pürüzsüz, dudakları pespembe. Bu kadar güze olamazdı bir insan. "minho" dedi bana doğru. Gözleri kapanıyordu. "aptallar! Nerdesiniz!" dedim arkaya bağırarak. Karşımda duran adam kaçmıştı bile. "jisung. Bak bana sevgilim. Lütfen gözlerini kapama" dedim yalvarırcasına. "çok uykum var minho" dayanmalıydı. Arkadan siren sesini duydum. "çok şükür" dedim jisunga doğru. "sevgilim geldiler." Dedim. Ses çıkmadı. "jisung. Geldiler." Dedim tekrardan. Gene bir ses yoktu. "jisung?" dedim korkulu sesle. Ses gelmedi. Gözümden bir damla yaş aktı. Ağlıyordum. "jisung" dedim gözyaşları arasında. Arkadan bir adam "çekilin!" diye bağırdı.
(yazarın anlatımıyla)
Minho, jisungu kaldırdı ve sedyeye yatırdı. Minho ambulansa binmek istese bile izin vermediler. Ne kadar yalvarsa da izin vermediler. "sadece 1 kişi" dedi sonunda pes ederek adam. Minho gözyaşlarını sildi ve gülümseyerek teşekkür etti. Hastaneye geldiklerinde herkes onlara bakıyordu. Kızlar minhoya bakıyordu. Minhonun gözlerinden yaşlar süzülüyor,titriyordu. Yanına bir kız geldi ve "iyi misiniz efendim? Su getireyim mi?" dedi sorarak. Minho başını olumsuz anlamda salladı ve kız uflayarak arkadaşlarının yanına gitti. Minho bir koltuğa geçip oturdu. Çok uzakta kaldığını düşündü ve ameliyathanenin olduğu koridora gitti. Yandan bir kız "kızlar şuna bakınn" dedi minhoyu göstererek. Minho olduğu yerde durdu ve kıza döndü. "hiç sırası değil" dedi minho titreyen sesiyle. Kızlar başını salladı ve çıkışa doğru gitti. Ameliyathanenin kapısına geldi ve yandaki koltuklardan birine oturdu. Sevdiğinin ameliyattan çıkması bekledi. Canlı olarak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya||minsung
General Fictionmafya minho, uzun süredir gittiği bardaki barmen jisunga aşık olmuştu. her bara gittiğinde orta kısıma oturur, jisung'u izlerdi. ona açılmak istediğinde jisung onu reddetmişti. bir süre sonra sevgili olmuşlardı falar ileride olacak olaylardan haberl...