Bölüm 12

400 39 10
                                    



(jisung'un anlatımıyla)

1 ay sonra

         Taşınalı neredeyse 3 hafta olmuştu. Minho ne yapmıştı, hastaneden çıkmış mıydı bilmiyorum ama umurumda değil artık. Yeni evim eskisinde de büyük ve güzeldi. Kapı girişinde minik puf ve ayakkabılık vardı. Koridorun sağında benim odam, solunda da giyinme odam vardı. Salon gayet hoş ve ferahtı. L koltuk ve minik bir masa vardı. En sevdiğim yer balkondu. Minik minik sandalyeler ve bir küçük sehpa vardı. En kösede ise kocaman bir kitaplık. Mutfağımda pek bişey yoktu. Siyah ve beyaz tezgah, beyaz buzdolabı ve siyah masa vardı. Perdeler ayrı bi hava katıyordu. Tamda güneş gören bir ev almıştım.

         Mutfakta yemek hazırlarken kapı çaldı ve kapıya baktım. Kapıya "kim o?" dedim ama ses gelmedi. Delikten baktığımda onu gördüm... üvey babamı.

(flashback)

         jisung ailesi öldükten sonra yetiştirme yurdunda büyüdü. Orada bir adam onu evlat edindi ve evine aldı. İlk 1 hafta boyunca ne isterse yaptı. Ama 1 hafta sonunda adam bambaka birine dönüştü. Adamda gay olduğu için jisunga aşık olmuştu ama jisung onu istemiyordu. Adam onunla zorla birlikte olmaya çalışıyordu. Bi nevi taciz ediyordu...

         adam jisungu yatağa yatırdığında onu öpmeye çalışıyor, jisung yüzüne çevirince de dövüyordu. Jisung artık buna dayanamayıp yurda geri gitmek istemişti ama adam buna izin vermemişti. Jisung adam evden çıktıktan sonra kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Tam ayakkabılarını giyiyordu ki adam eve döndü. Jisung adamı görünce korktu ve eve girmeye çalıştı. Jisung içeri girerken adam saçından tutup jisungu dışarı çıkardı. Jisung ne kadar bağırsada saçını bırakmadı. Jisungu depoya götürdü ve içeri fırlattı. "evden mi kaçıyordun çocuk?" dedi adam. Jisung ağlarken hayır demeye çalıştı ama diyemedi. Adam "sana ceza olsun. Kal burada gör evden kaçmak neymiş!" dedi ve jisungu depoya kilitleyip gitti. Jisung ne kadar bağırsada adam umursamadı. 2 gün sonra jisung çok acıkmıştı. "imdat! Kimse yok mu? Çok açım!" diye bağırmaya başladı. En sonunda kilidin kapısı açıldı ve bir ocuğu gördü. "hemen çık buradan. Adam görmesin seni" dedi ve kapıyı açık bırakarak itlerin üstünden atladı. Jisung Allah'a şükür ederek kapıdan çıktı ve çitlerin üstünden atlayarak o evden uzaklaştı.

(günümüz. Jisung'un anlatımıyla)

         Üvey babam buradaydı. Beni yıllar önce taciz eden babam beni bulmuştu. Nereden bulmuştu beni? Kapıyı açtığımda yüzüne baktım, yüzüme baktı. "merhaba! Ben üst komşunuzum. Evinde şuan yiyecek bir şey yok yeni taşındım. Acaba yemeğiniz varsa biraz alabilir miyim?" diye sordu. "tabii var. Hemen getireyim." Dedim ve mutfağa girdim. Beni tnımamıştı. Biraz yemek koyup tabağı verdim. "adınız nedir acaba? Komşu olduğumuz için öğrenmek istedim." Dedi. "adım jisung, sizin adınız nedir?" dedim tireyen ellerimi sakinleştirmeye çalışarak. "sizli bzli konuşmayı bırakalım jisung. Lütfen." Dedi. Tamam anlamında kafamı salladım ve konuşmaya devam etti "sevgiliniz var mı?" diyr sordu. Neden sordu ki? "hayır yok.ben gay'im" dedim. Adam gülerek "ah ne güzel, bende gay'im. Birbirimizi anlarız yani." Dedi. "adın ne acaba?" diye sordum konuyu değiştirerek. "adım..." demişti ki arkadan bir ses "seojun" dedi. Merdivene baktığımda tanıdık bir yüz gördüm. Bu yüzü bir yerden hatırlıyordum. Aman tanrım! Bu o çocuk! Beni depodan kurtaran çocuk. "hatırladın mı beni jisung?" dedi adını bilmediğim çocuk. "tanıyamadım kusura bakmayın." Dedim gülerek. " ne acı, seni kurtaran birini unutman kötü." Dedi. Üvey babam ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. "jisung adında bir oğlum vardı benimde. Evlatlık. Neden olduğunu bilmiyorum ama evden kaçtı. Bir dahada onu göremedim." Dedi. Terlemeye başlamıştım. "bir dakika!" dedi babam. "yoksa sen..." dedi ve devam edemedi. "sen o'sun. Sen jisung'sun!" dedi.

mafya||minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin