Bölüm 9

773 68 20
                                    

(jisung'un anlatımıyla)

Hastaneden çıkalı neredeyse 2 hafta oldu. Bu aralarda minho ortalarda yoktu. Dinledikten sonra işe gitmek için hazırladım. Metrobüse bindim ve 10 dakika sonra barın önündeydim. İçindekiler ve kapıdaki korumalara baktım. Minhonun korumalarıydı ama minho ortada yoktu. Sipariş almaya başladık ve yaklaşık 15 dakika sipariş aldım. siparişleri hazırlamak için bara geçtim Siparis hazırlanırken bardakların yetmediğini ve kırıldığını alıyorum. Yeni bardak almak için depoya içme. Deponun kapısını açıcaktım ki içerideki konuşmaları al.

"minho, ne zaman kendine geliceksin?" dedi bir ses. Kadın sesiydi. "ben zaten kendimdeyim bitanem." Dedi minho. Kapıyı kendime doğru çekerken minho seslendi. "jisung?" kapıyı açarak içeri girdim. "demek o ünlü jisung sensin." Kadına anlam vermeye çalışarak baktığımda "ben minhonun teyzesiyim." Dedi. "memnun oldum efendim." Dedim ve saygıyla eğildim. Yanına yaklaşıp elini öptüm. "minho benim yanımdaydı. Hastaydım ben, ameliyat oldum ve minho benim yanımda durdu. Her seferinde 2jisungun yanına git beni merak etme2 dedim ama dinlemedi.aranız bozulmadı umarım?" dedi. Gülümseyerek "hayır efendim aramız bozulmadı. Ben dedim lee knowa git teyzenin yanında dur diye" ardından minhoya döndüm ve gözlerimi kıstım. "lee know mu?" dedi kadın şaşkınlıkla. "minho kimseye lee know dedirtmezdi. Sadece annesi 'lee know' derdi." "ash. Ben bilmiyodum. Özür dilerim minho. Bi daha o adınla seslenmem." Dedim mahcup gibi. "sorun değil. Sen söyleyince ayrı güzel" dedi. "teyze. İstersen bara geç. Burası kötü kokuyo." Dedi minho. "tamam geçiyorum ben." Dedi kadın ve çıktı. Minho arkasından çıkarken kolundan tuttum ve çıkmasını engelledim. "teyze, ben jisunga yardım gelip geliyorum" dedi ve depoya kapısı kapadı. "neden bana söylemedin minho?" dedim meraklı ve kızgın bir şekilde. "sevgilim. Teyzemi yalnız bırakamazdım." Dediler bir sesle. "bana söylemedin. Ziyarete gelirdim.." "İşte bu yüzden söylemedim jisung, yeni ameliyat olmuştun ve ayakta durmayı istemedim." dedi. Minho sırtını duvara yasladı. Ellerimi çember için aldım ve çıkmasını engelledim. "ayakta kalmamı istemedin öyle mi?" dedim. Gözleri dudaklarına kaydığında "yüzüme bak! Dudaklarıma değil" dedim. Bir hareketle yerlerimiz değişti ve bu sefer minho bana aynısını yaptı. "bakarsam nolur sevgilim?" dedi dudaklarıma bakarak. "bu olur" dedim. yakasından tutarak onu kendime çektim ve dudaklarımıza kavuştu.

astro grubundan moonbin melek oldu. onun için gerçekten çok üzgünüm.yakınla başsağlığı dilerim. hepinizin başı sağ olsun arohalar.

mafya||minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin