(minho'nun anlatımıyla)
Jisung uyanamamış ki işe gelmemişti. Sevgilimin evine doğru yol aldım ve bayırdayken jisungu gördüm. Arkasında bir adam vardı. O adam da kimdi? Jisung arkasını döndüğünde adam duvarın arkasına saklandı. Jisung beni görmesin diye camı çektim ve "ilerle" emrini verdim şoföre. Jisung koşmaya başlayınca "dur!" diye bağırdım arabanın içinde. Araba durduğu anda koşmaya başladım ve jisungu gördüm. Hassiktir! Çıkmaz sokak. Duvarın arkasına geçtim ve konuşulanları duymaya çalıştım. Adam ellerini cebinden çıkardı. "paraları ver!" diye bağırdı.jisung korkmuş gibi kekelemeye başladı. "pa-param yok" dedi ürkek sesle. Adam daha çok bağırarak "dalga mı geçiyorsun! Patronun verdiği parayı istiyorum!" dedi. Jisung derin düşüncelere daldığı sırada adam üstüne yürümeye başladı.
Bir dakika! Adamın elinde bıçak vardı. Ve jisunga doğru yürüyordu. Buna göz yumamam! "sen kimsin lan?" diyerek duvarın arkasından çıktım. Jisung beni gördüğünde şaşırdı. Adamda bana doğru döndü. Bir küfür savurdum ve adam yumruk attım. Adam olduğu yerde sendelendi. Adam bana doğru döndüğünde "lee know!" diye bağıran jisunga döndüm. Adımı o söyleyince daha bir anlamlı geliyor. Jisung hareketlendiğinde adama döndüm ve elindeki bıçağı bana doğrulttuğunu gördüm. Jisung o sırada önüme geçti ve kucağıma düştü. Adamın elinin boş olduğunu gördüğümde korktuğum şeyin başıma geldiğini anladım. "jisung?" dedim kısılan sesimle. jisung elini karnına götürdü ve elleri kan oldu. "hemen hemen buraya aptallar!" diye adamlarıma bağırdım acıyla fakat onlar bunu duymadı. "dayan sevgilim dayan" dedim dolmuş gözlerine bakarken. "da-dayanıcam" dedi kekeleyerek. Kekeleyince çok tatlı olduğunu fark ettim. gülümsedim. "senin için dayanıcam sevgilim." Dedi. Jisung bana sevgilim dedi. Sevdiğim adam bana sevgilim dedi.
bu bölümü biraz kısa tuttum canlarım ama diğer bölüm daha uzun olucak. akşama diğer bölümle görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya||minsung
General Fictionmafya minho, uzun süredir gittiği bardaki barmen jisunga aşık olmuştu. her bara gittiğinde orta kısıma oturur, jisung'u izlerdi. ona açılmak istediğinde jisung onu reddetmişti. bir süre sonra sevgili olmuşlardı falar ileride olacak olaylardan haberl...