Bölüm 2

1.2K 133 14
                                    

"bırak onu" patronum boynumu bıraktı ve rahat nefes aldım. Öksürmeye başladığımda o adam elindeki su şişesini bana uzattı. bu kimdi şimdi? Patron neden bu adamdan korkuyordu?" al, su iç" kısık sesle teşekkür ettim. "benden korkma sana zarar vermem" dedi gülümseyerek. Gülümseyince gözleri kısıldı. "şimdi sana gelelim" dedi ve patronuma doğru yürüdü. Hızla kalkıp adamın önüne geçtim." dokunma patronuma!" dedim. Arkadaki adamlardan biri güldü. "peki. bu seferlik birşey yapmıcam, ama eğer bir daha sana zarar verirse gözünün yaşına bakmam!" dedi ve kapının yolunu tuttu. Ayağa kalkıp patronu kaldırdım ve özür diledim. "hadi, bara git" dedi çekingen bi sesle. dudağımı temizleyip bara geçtim. Demin ki adam tam ortadaki masaya oturmuş, bana bakıyordu. "yeter be! Bu nasıl oyun!" diyen kadına doğru döndüm. Bana doğru geliyordu. "en alkollü kokteyli hazırla, hemen!" dedi. "hemen efendim" diyerek kokteyli hazırlamaya başladım. Yaklaşık 5 dakika süren kokteyl ardından kadına verdim ve kadın gitti. Yanıma bir adam geldi ve elime bir kağıt verdi. Kağıt 4 kez katlanmıştı. "Derhal yanıma gel, sevgilim." Bu da neydi şimdi? Kimdi bu adam? Kafamı kağıttan kaldırdığımda karşıdaki adam bana bakıyordu. Onun olduğunu anladım. Bardan çıkıp hızlı adımlarla adamın yanına gittim. "siz kimsiniz?" kağıdı gösterdim." Bu ne cürret!" arkasındaki iri yarı adamlar üstüme doğru geldiklerinde adam elini kaldırdı ve adamlar yerine geçti. "lee know"  dedi. "pardon?" dedim." adım lee know. ama genelde herkes bana minho der. Ama sen sevgilim diyebilirsin jisung." Lee know. Patronun getirdiği dosyalarda bu isim vardı. Ama minho yazmıyordu.'bana sevgilim de' dedi. Bana sevgilim dedi. hoşuma mi gitmişti? Saçmalama jisung! O kötü biri. Ona aşık olamazsın."ne düşündün o kadar uzun?" dedi minho. "hiçbişey" dedim ve ordan ayrıldım. Bara geçtiğimle ellerim titriyordu. Neden ellerim titriyordu? "kendine gel jisung. Sakin ol" dedim kendi kendime. "sakinleş sevgilim..."

mafya||minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin