după încă o zi dificilă în locul pe care ar trebui să-l numească casa, jisung și-a făcut rutina de seara.
când soarele apunea și plaja era goală, el cânta, fără aș face griji de ascultători nedoriți.
unde lumea nu avea curaj sa ajunga, un colț al plajei pline de pietre alunecoase, jisung își dezmorțea gâtul cu cantecele melodioase auzite de la mama sa în copilărie.
coada deja îi dispăruse din cauza lipsei contactului cu apa, rămânând în picioarele goale, resimtind nisipul fin printre degete.
strânsese scoici strălucitoare de pe fundul apei și le-a adus la suprafață pentru a le aranja pe plaja, un hobby de al lui. tot un obicei de al băiatului era să strângă flori cu miros imbietor și să-și facă coronite.
ce n-ar da să fie și el atrăgător ca o floare, să nu provoace durere.
așezat pe o piatră înaltă, băiatul, împletea tandru tulpinile florilor. avea grijă la orice atingere, să nu le distrugă, nu și pe ele.
jisung fredona ușor, parca cu teama sa nu deranjeze.
"if you go i'll stay
you come back i'll be right here
like a barge at sea
in the storm i stay clear
i've got my eye on you
i've got my eye on you"
zâmbind, își pune coronița pe cap. iubeste să cânte dar nu i se permite. nimic nu doare mai tare decat sa fii forțat să rămâi tăcut.
numai gândul că trebuie să se abțină îi creează un nod în gât, simțind cum se sufoca cu propriile cuvinte.
lacrimi usturătoare îi curg pe obrajii calzi, lacrimi prețioase care atrag atenția.
atentia lui minho.
a ajuns până la el, uitându-se din umbră cu atenție, analizând frumoasa sirenă. i-a auzit glasul superb de la metrii îndepărtare.
ceva în el nu l-a lăsat să plece, să nu bage în seamă. l-a atras. în toți cei 26 de ani ai lui nu a mai auzit o voce ca aceasta.
un imun al cântecelor sirenelor, simtind cum se înmoaie numai de la un simplu fredonat greu de auzit.
știa că e o sirena doar uitându-se la el. o carpa ușor deteriorată de apă care ar trebui să îi fie haina, de abia îl acoperea. doamne acele coapse. înconjurat de scoici și cu o coronita înflorată pe părul său blond auriu. slabele raze de lumină îl avantajeau dându-i o strălucire ne umană.
oare erau razele? sau asa era el?
în ochii lui minho clar sclipea precum apele curate ale oceanului.
un vânător ca el ar fi trebuit să profite de moment și să îi fure lacrimile pure, sigur ar fi făcut asta în alte circumstanțe. dar acum? nici nu se putea mișca. era într-o transă, uluit de baiatul din fața sa.
a fost scos repede din stare atunci când, fără a dori, gheata sa a alunecat și a scos un zgomot ascuțit.
sirena speriată s-a uitat înspre el, făcând contact vizual.
acei ochii albastri..
credea că doar vederea lui îl ducea în transă? stai să vezi ochii băiatului.
minho îl fixă cu privirea.
jisung nu a menținut mult contactul, de frica dar și de rușine, nu putea să se uite direct la un barbat asa de fermecător. părea creat de zei.
jenat, se foi și își încrucișa picioarele, regretând imediat decizia luată,pentru ca privirea vânătorului cobora într-acolo și se opri o clipă. după i se urcă înapoi pe trup, admirându-i formele.
fără să stea pe ganduri începe să-și șteargă lacrimile amare de pe fața, nu voia să devină o victimă a monștrilor pământeni.
deși la cum arăta acest vânător, să intre în probleme cu el, nu i-ar displace.
oh, absolut deloc.
știa totuși ce e cel mai bine pentru el. să fugă.
fără să se uite în spate, aleargă cu inima frântă spre apă.
dar...
cum să fugă când minho îl tine de talie, strâns la pieptul lui?
"să nu îndrăznești" rostește minho, puțin mai tare decat o șoaptă, cu vocea îndurerată la vederea sirenei înfricoșate.
numai vocea lui groasă și mâinile atingându-i ușor talia îi trimitea un fior rece în corp, tandru cum ai trata o floare, scântei apăreau oriunde făcea contact cu el.
în loc de frica, jisung, se simțea protejat de căldura pe care o emana pământeanul. un sentiment ne mai întâlnit de nici unul dintre băieți.
minho își întinde mâinile și îi ia în brațe complet corpul firav, lăsându-si capul greu în scorbura gâtului sirenei.
îi expira adânc aroma intoxicanta. 𝘱𝘪𝘦𝘳𝘴𝘪𝘤𝘪.
"you smell so fucking good angel"
dacă minho nu avea ceva pentru piersici, acum sigur are.
CITEȘTI
sea boy
Romance𝘭𝘦𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘩𝘰 vânătorul de creaturi ale apei, cunoscut pentru cruzimea sa. 𝘩𝘢𝘯 𝘫𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨 o sirena cu glasul deteriorat care rănește orice ascultător. ce se întâmplă atunci când pământeanul nu va fi afectat de vocea lui, dimpotrivă, stârne...