îl ridică pe jisung de pe jos punând presiune pe brațul lui, acesta scăpând un gemet de durere. putea jura pe orice ca ochii lui minho scoteau scântei de nervi.
"ia mâna de pe el" vocea sa era groasă și tematoare, parca scuturand camera.
"esti un homosexual? mai fericit eram dacă aveai o tarfa ieftina minho" tatăl lui râde inecacios încercând să-l irite și mai mult. pâmanteanul se abtinea de dragul lui jisung. dacă nu era sirena...
dacă avea o ieșire nervoasă acum doar îi făcea pe plac tatălui său.
"nu e problema ta cu cine ma fut eu cum nici eu nu vorbesc despre câte femei ai avut în acelaș timp cu mama, tată" pune accent pe cuvântul tata, scuipandu-l cu ura către el.
bărbatul îi aruncă o privire înfiorătoare și se întoarce către creatura. "nu ți se pare că seamănă cu o sirena, fiule" dacă nu ieșea din casa în următoarele cinci minute îl făcea una cu peretele ala.
"are niște trăsături asa de feminine.. " jisung se făcea mic sub atingerea tatălui pe obraz, care nu durează mult deoarece minho îi dă una peste braț. bărbatul se dă puțin în spate cu un zâmbet viclean pe fața.
"poate ne-ar sta bine cu un nou tablou pe perete, unul cu capul lui" gândi minho.
"vino cu mine la vânat în weekend" înainte ca fiul să poată răspunde, el dispare din camera și se grăbește să plece la fel de repede cum a și venit în viața lor. "nu e o întrebare"
"și dacă nu vin? ce te face să crezi ca imi place compania ta moșule" minho era satul de cacaturile lui și de jocurile lui ciudate.
în loc să răspundă tranteste usa în urma lui. "doar nu ai de gând.. " glasul încet și speriat al sirenei se aude după câteva minute de tăcere. pamanteanul era la fel de tulburat de către situație. "nu stiu de ce e în stare hannie, e un om periculos"
"promit ca nu o să mă ating de vreo sirena jisung, nu m-ar lasa inima sa fac asa ceva" tonul lui era sincer, strangandu-l în brațe tare pe băiat.
minho îl apuca de obraji și îl trage într-un sărut adânc. "ai încredere în mine hannie"
sirena se oprește în loc cu inima la suflet auzind cuvintele barbatului. vocea îi devenise calma și ferma vrând sa demonstreze că e sigur pe el. lee minho, un vânător era îndrăgostit de o sirena ca el.
dar nu se mai poate numi vânător acum, s-a schimbat. minho începuse să devină temator ca nu e de încredere când nu primește nici o reacție din partea băiatului.
începe să se panicheze pe interior, speriat ca a distrus tot, mai ales cu venirea tatălui său. face ochii mari și încearcă să se retragă dar baiatul îl trage înapoi.
"am încredere în tine min"
pupila bărbatului se dilată și un zâmbet frumos îi apare pe fata. fericit îl ia din nou în brațe mai tare decat înainte jisung simțind cum se sufoca.
"m-min b-b-brea-th" la auzul vocii slabe îl da drumul repede speriat de ce a făcut "imi pare rau nu am stiut hannie, nu am vrut scuze" bărbatul își cerea scuze fara oprire.
ca să-l oprească sirena îl apuca de ceafa și îl trage înapoi într-un sărut dulce, ca și mirosul lui.
"shut up pretty boy"
CITEȘTI
sea boy
Romance𝘭𝘦𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘩𝘰 vânătorul de creaturi ale apei, cunoscut pentru cruzimea sa. 𝘩𝘢𝘯 𝘫𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨 o sirena cu glasul deteriorat care rănește orice ascultător. ce se întâmplă atunci când pământeanul nu va fi afectat de vocea lui, dimpotrivă, stârne...