Telefonun açılmadığı her saniye, içinde bir şeyler kırılıyordu. Çok büyük umutlarla aramamıştı ama bir ümit açar diye de düşünmemiş değildi. Telefon kapanmaya yakın kısık bir "Alo?" sesiyle açıldığında nefesini tuttu. İşte Mete'nin kalp çarpıntısı asıl şimdi başlamıştı."Alo?" diye cevap verdi ne diyeceğini bilemeyerek. Çok değil daha 15 gün önce her gün defalarca kez konuştuğu adam şimdi sesine hasret bırakıyordu. O yüzden bu tepkiler de ona göre gayet dozundaydı.
"Efendim Mete." Efendim sevgilim.
"Ne yapıyorsun?"
"Bir şey arıyordum." Gerçekten bir şey arıyor olmalıydı çünkü sesi uzaktan geliyordu. "Evdeyim." diye de ekledi Temurhan.
"Ne kaybettin?"
İkisi de aslında yaptıkları o kısa görüntülü konuşmadan sonraki ilk konuşmaları olduğunu takmıyordu. Gayet normal bir şekilde konuşuyorlardı.
"Benim için önemli olan bir bilekliği. Hiç bileğimden çıkarmıyordum. Günlerdir arıyorum ama yok. Son bir çare banyodaki dolaplara falan bakıyorum."
Temurhan'ın üzgün sesini duyduktan sonra gözleri sol bileğine kaydı.
"Temur." dedi sakince.
"Ne oldu?" Aynı sakinlikte bir geri dönüş aldı.
"Bilekliğini bana vermiştin." Mete karşı taraftan tepki olarak sert bir şekilde dolap kapanma sesi aldı. "Ben gitmeden önce havaalanında bileğime takmıştın. O zamandan beri bende."
"Anladım." Temurhan'ın sesi o kadar soğuktu ki.
"Tek söyleyeceğin bu mu?"
"Ne söylememi bekliyorsun?"
"Hiç."
"Mete onu sana veren ben değildim."
"Sana yollayabilirim. Eğer istersen yani." Yollamak istemiyordu.
"Hayır. Yenisini alırım."
Mete son cümlesini alıp bambaşka bir yere çekti. Abartıyor muydu bilmiyordu ama kendine hakim olamamıştı.
"Yenisini alsan da eskisinin yerini tutmaz Temurhan. Sen bunu daha çok seviyordun."
Temurhan ofladığında Mete güldü. Niye güldüğünü bile bilmiyordu. Sadece bir tepki vermek için bile yapmış olabilirdi.
"Sen oğlak burcu musun Metehan?"
"Nereden bildin? Hatırladın mı yoksa?"
"Hatırlasam bunu mu hatırlarım oğlum." dedi Temurhan gülerek. Mete duyduğu gülüşle bambaşka alemlere dalmıştı bile. "Katır gibi inatçısın da ondan." Sonra katır kelimesiyle gerçek hayata geri döndü.
"İltifat etmekte de sen." Temurhan, Mete'nin bozulmuş sesine bu sefer daha yüksek dozda güldü.
"İyi flört ederim. İkizler burcuyum ya."
"Onu biliyoruz." dedi bu sefer de Mete gülerek. "Hem iyi flört ettiğini hem de ikizler burcu olduğunu."
"Lafın gelişi dedim. Flört etmiyorum seninle." dedi Temurhan hemen toparlamaya çalışarak.
"Senin bu laflar hep bodoslama geliyor yavrum ya. Bir sahip çık şunlara." Mete'nin ruh hali birkaç dakika öncesine kadar kötüyken şimdi kendini dünyanın en mutlu insanı gibi hissediyordu.
"Mete." dedi Temurhan azarlayarak. "Yavrum falan deyip durma bana."
"Ee anasının amı Temurhan." diye patladı hemen.
"Ne oluyor dana?" dedi karşı taraf da anında yükselerek. "Ne küfrediyorsun?"
"Lan yavrum diyorum ona kızıyorsun küfrediyorum, ee ona da kızıyorsun. Allah'ım ne kadar da ikizler bir erkek."
İkisi de aynı anda güldüğünde Mete derince iç çekti. Gülüşünü görmeyi özlemişti. Hele ona dokunmayı... Şu dünyada hiçbir şeyi bu kadar çok istememişti.
"Neden aradın beni? Bir şey mi oldu?"
"Seni aramam için illa bir şey olmasına gerek yok." dedi Mete. "Ama açtığına şaşırdım."
"Bir an refleksle oldu biliyor musun? Ekranda ismini görünce açmış bulundum." diye itiraf etti Temurhan. Büyük bir adımdı.
"Zihnin beni unutsa da bedenin beni hatırlıyor güzelim." Mete onu sinir etmeye çalıştığı için bilerek yapıyordu. "Belki yanında olup sana dokunsam her şeyi çok daha kolay hatırlarsın."
"Hoşt ayı."
Mete yine kahkaha atmadan edemedi.
"Ayı mı çıktı önünüze?" dedi eski bir videoya alıntı yaparak.
"Yakaladı, yakalayacak." dedi Temurhan anında karşılık vererek. İşte dedi Mete, işte bu yüzden aşık oldum bu çocuğa.
İkisi de alık alık gülerken arkadan kapı sesi gelmişti. Mete nefret ettiği sesin Temurhan'a oğlum diye seslenmesini duyduğunda sustu. Zaten sonrasında da Temur kapatmam lazım deyip telefonu kapatmıştı.
•
Allah aşkına Youtube'a ayı gören adam yazın ve izleyin dkkdkfkfk
Bu arada ikizler ve oğlak çok uyumsuz burçlar ya nereden bildiğimi sormayın
-T
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Aşımı ✓
Ficção AdolescenteYaşadığı hafıza kaybı yüzünden sevgilisini unutan genç ve kendisini inatla hatırlatmak isteyen sevgilisi... -Texting