*Néhány hónappal később*
Matteo
Alig állok már a lábamon, és a karjaim is eszméletlenül fájnak, amikor végre-valahára végzek a műszakkal, és mehetek haza. Részmunkaidőben, suli után dolgozom, és bár a tanulás mellett ez nem olyan sok, azért rendesen el szoktam fáradni.
A kocsimba beülve felsóhajtok, és megdörzsölöm a szemem. Minden vágyam, hogy aludjak egy jót, de ez még várhat – van valami, ami sokkal fontosabb.
Pontosabban valaki. Alig várom, hogy láthassam.Egy ásítást elfojtva hajtok végig a sötét utcákon, melyeket csupán a kültéri lámpák sárgás fénye világít meg, majd lehúzódom, és megállok. Amint kiszállok, zoknis lábak dobogását hallom meg magam mögött, és megfordulva ő ugrik a nyakamba.
A megkönnyebbülés és a felengedés érzése hullámokban borít el, és annyira jólesik a karjaimban tartanom őt, hogy másodpercekig szólalni sem bírok. Szorosan átölelem, egyik kezem a fenekén, a másikkal a derekán simítok végig a pulcsija alatt.
– Úgy hiányoztál – motyogja a nyakamba, hangjától felpezsdül a vérem. – Milyen napod volt?
– Most már jó – felelem őszintén.
Gyengéden eligazgatom a fél karomban, míg a másikkal bezárom a kocsit, majd besétálok vele a házba.
– Üdv, Mrs. Solane – intek az anyjának, aki a léptek zajára felnéz, és csak elmosolyodik. – Hogy van?
– Jól, köszönöm. Most készülünk vacsorázni – indul el a konyhába. – Csatlakozol?
– Szívesen – felelem, miközben Ams kikászálódik a karjaimból, és a kezemet megragadva húz be a szobájába.
Becsukom magunk mögött az ajtót, majd a csípőjénél fogva a falhoz nyomom, és a szájára hajolok. Mohón viszonozza a csókot, karjait a nyakam köré fonja, és a hajamba túr, majd amikor már az ingem gombjával matat, gyengéden lefogom a kezét.
– Anyukád már vár – közlöm vele, miközben megmosolyogtat a tény, hogy mennyire nem bír magával.
– Ennyire éhes vagy? – vonja fel a szemöldökét.
– Hát, eléggé – vigyorodom el, és hüvelykujjamat végighúzom az álla vonalán. Tekintetem enyhén duzzadt ajkaira téved.
Annyira kibaszottul tökéletes ez a lány.
– Viszont desszertet ne egyél – kacsint rám, és ez a puszta gesztus annyira beindít, hogy szinte már fáj, hogy hozzáérek, és nem mehetek tovább.
– Miért? Tudsz valami jobbat? – fürkészem őt, a pillantása eltökélten tartja az enyémet.
– Aha, mondjuk, elmehetnénk fagyizni – vonja meg a vállát ártatlanul, majd nevetve felsikolt, amikor a derekára szorítom a kezem, és annyira közel hajolok hozzá, hogy az orrunk összeér. – Vagy... – folytatja incselkedve, és tudom, hogy direkt húzza az agyam.
– Vagy? – Ajkaimat a nyakára tapasztom, és puszit nyomok a puha bőrére.
– Lehet valami más is – jegyzi meg, kezével az arcomat fogja közre. – Amihez nem kell elmenni itthonról. Amihez elegek vagyunk mi, meg mondjuk az az ágy – biccent a fejével a szoba sarkába.
– Ezt választom – nyomom a számat az övére, és hosszan megcsókolom.
És ez még az elsőnket is túlszárnyalja.
✧
❝ ᴄᴀᴜsᴇ ᴀʟʟ ᴏғ ᴛʜᴇ sᴍᴀʟʟ
ᴛʜɪɴɢs ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴅᴏ
ᴀʀᴇ ᴡʜᴀᴛ ʀᴇᴍɪɴᴅ ᴍᴇ
ᴡʜʏ ɪ ғᴇʟʟ ғᴏʀ ʏᴏᴜ ❞new west - those eyes
_________________________
the end: 06. 28.
really hope you enjoyed it <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Érzelmek fogságában | mia cara I.
Romantizm.· 𝙬𝙚 𝙖𝙡𝙡 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙖𝙮 ·. Amelia Solane több mint két éve tartó kapcsolata egy pillanat alatt ér véget, miután a lány tudomására jut, hogy a barátja mindvégig megcsalta őt. Amelia teljesen összetörik, és bár próbálja ma...