Selamlaarr! Daha hiç okuyucum yokken ve Metrobüs'ün sadece 6 bölümü varken yeni bir kitap yayınlayan bana alkış ıxmsozma
Uzun zamandır aklımda olan bir kitap olduğu için daha fazla bekletmek istemedim. İnşallah istediğim gibi olur.
Uzatmadan bölüme geçelim o zaman! İyi okumalar efenim 🐥
__________________________________05*********: Not defterinin sahibi?
Siz: Efendim?
05*********: Tariflerin yazılı olduğu not defteri diyorum, içinde sizin numaranız vardı.
Siz: O defterin sizde ne işi var?
05*********: Şirkette yerde buldum hanımefendi. Önemli olduğunu düşünüp size ulaştırmak istedim.
Siz: Benim defterimin şirkette ne işi var?
05********: Kendisine sorarsınız nasıl geldiğini. Ama önce defteri benden alsanız mı?
Siz: Ne malum beni kandırmadığınız? Kaçırıp böbreklerimi çalmayacağınız?
Siz: Hem kadın olduğumu nereden biliyorsunuz?
05*********: Defter de Kamer yazıyor. Kadın ismi olduğunu düşündüm.
05********: Ayrıca böbreklerinizi satmak gibi bir niyetim de yok. Amacım sadece defteri ulaştırmaktı çünkü kapağına, "defteri bulupta getirmeyen ayak serçe parmağını sehpaya çarpsın," yazmışsınız.
05*********: O acıyı çekmek istemiyorum.
Siz: Kötü acıdır.
05*********: Öyle.
05*********: Karar verdiniz mi? Defteri alacak mısınız?
Siz: İki lafladık diye hemen güvenemem. Size atacağım konuma gönderebilir misiniz?
05*********: Peki, olur. Bekliyorum.
Siz: İçindeki tarifelere bakmadınız inşallah?
05*********: Bana ait olmayan şeyleri kurcalamak gibi bir huyum yok. Bakmadım.
Siz: İyi o zaman.
Siz: 📌Konum
05********: Bugün elinizde olur. İyi günler.
Siz: Teşekkürler, iyi günler.
__________________________________________________
devamı nasıl olacak, nasıl ilerleyecek hiçbir fikrim yok. Yine plansız bir iş ve yine Süm' kxmxosmspq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Defteri |Texting
Spiritual05*********: Not defterinin sahibi? Siz: Efendim? 05*********: Tariflerin yazılı olduğu not defteri diyorum, içinde sizin numaranız vardı. Siz: O defterin sizde ne işi var? 05*********: Şirkette yerde buldum hanımefendi. Önemli olduğunu düşünüp size...