Boş olduğum her an bölüm yazacağım! Xhndusjwkq
Özlemişim böyle her gün bölüm yazmayı ya.
Yeni evde bop ilham veriyor bana, bol bol yazarım öyle xusniskaw
Uzatmadan bölüme geçelim efenim, iyi okumalar dilerim 🐥(civcivim de bozuldu ya)
_________________________________Müs.Koca: Kamer'im
Müs.Koca: Günaydın.(08.12)
Siz: Gpnaydaun
Müs.Koca: Uyuyorsun hâlâ sanırım?
Siz: Evet
Müs.Koca: zhdnjakq
Müs.Koca: Uyandırdım mı seni?
Siz: Ebat
Müs.Koca: İnsan bi' inkar eder
Siz: Uypansiesin yakan mı soliyieim
Müs.Koca: Pekii, uyumaya devam et sen. Ama bugün alışveriş var haberin olsun.
Siz: Ne alışverişi ya?
Müs.Koca: Uyandın sanırım.
Müs.Koca: Düğün haftaya ya Kamer, onun alışverişi.
Siz: Doğru ya
Siz: Tamam ben hazırlanayım.
Siz: Öptüm kocamaan, görüşürüz
Müs.Koca: Biraz sonra almaya geleceğim zaten, öpersin o zaman kocamaan
Siz: Tamam Karan,tamam
Müs.Koca: Sözümüde aldığıma göre, görüşürüz güzelim. Allah'a emanet ol
Siz: Sende 🤍
Müs.Koca: 🤍
(Yazar Notu: Müs.Koca, müstakbel kocanın kısaltmasıdır! Kamer üşendiği için böyle kaydetmiş 🤷🏻♀️)
_____________________Telefonumu yatağın herhangi bir köşesine fırlatıp sağ tarafıma döndüm. Bugün gelinlik bakmaya gidecektik ve annemler de gelecekti. Yani annem ve Selin teyze. Aden bende geleceğim diye tutturmuştu ama bu sefer onu plan dışı bırakmıştım. Sürekli benimle olmazdı ya, hem benim onun için çok güzel planlarım vardı.
Yatakta bir süre daha pandalar gibi dönüp durduktak sonra tam kalkıp elimi kapının koluna atmışken kapı başkası tarafından açıldı. Aniden açılan kapı beni geriye doğru savurup burnuma güzel bir darbe indirdi.
Bağırarak geriye gidip kafamı eğdim burnumu tutarak. "Kesin kırıldı bu sefer, ne istiyorsunuz minnak burnumdan ya? Kıskaniyor musunuz güzelliğini, yamultmaya mı çalışıyorsunuz?" diyerek kafamı hışımla kaldırınca bana gülerek bakan bir kocam bey girdi görüş alanıma.
Şaşkınlıkla geri geri gittim. "Senin ne işin var burada ya?"
Gülerek kapıyı kapatıp yanıma geldi. Elini burnumda ki elime atıp hasar kontrolü yaptı. "Acıdı mı? Ben sen uyuyorsundur daha diye birden açtım. Kapını çalmıştım aslında ama," diye mırıldandı burnumun ucuna bir öpücük kondurmadan önce. Yüzümde bir sırıtış oluşurken elllerimi saçlarıma attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Defteri |Texting
Spiritual05*********: Not defterinin sahibi? Siz: Efendim? 05*********: Tariflerin yazılı olduğu not defteri diyorum, içinde sizin numaranız vardı. Siz: O defterin sizde ne işi var? 05*********: Şirkette yerde buldum hanımefendi. Önemli olduğunu düşünüp size...