DÜĞÜNÜMÜZ VAR KIZÇELEER!
Jdnxjsnsjsm ben çok heyecanlıyım evli bir KamKar(Bir meyve vardı, onun adı gibi oldu xjdndimswi) yazmak için. Kamer sayesinde biraz çılgın olacak gibi iznsismq
İyi okumalar dilerim
_______________________________
"Kız Kamer! Yapmasana makyajın bozulacak!" Aden bağırarak yanıma gelirken gözlerimi kaşımak için yüzüme kaldırdığım elimi indirdim telaşla. "Ama alışık değilim gözüm kaşınıyor!" dedim kendimi savunarak.
"Bir günlük dayan, ölmezsin ya!"
Önce kız kıza eğlenecektik. Yine herkes açıktı, bende dahil. Akşama doğru da asıl düğün olacaktı.
Herkes hazırdı ve hoparlörü ayarlamalarını bekliyorduk. Şarkı seçimi tamamen Aden'e kalmıştı ve ben korkmuyor değildim. Elbette klasik, romantik şarkılar seçmeyecekti o kız.
Bir anda başlayan şarkıyla ben gülerken Aden dans ederek şarkıyı söyleyerek ortada ki kızların yanına gitti.
"Kapkara gözlerle yaktın sineden,
Aşkınla tutuşup yandım Çingene'm,"Şarkıyı söyleyerek dans eden Aden'e gülerken, oynayarak yanıma gelip elimi tuttu ve beni de ortaya çıkardı. Şarkı bitene kadar dans edip, bütün kızları da oynatmıştı.
Biten şarkıyla nefes nefese kendimi koltuğa atarken, çalan kapıya bakmak için giden Aden, kardeşine sıradaki şarkıyı başlatması içinde işaret vermişti.
Çalan şarkıya kahkaha atarak gülerken, kapıdan Ebrar ve Aden girdi. Aden hemen adapte olup şarkıya eşlik ederek yanıma geldi yine. Ebrar da bize gülerek üstündeki feraceyi çıkardı ve saçlarını yapmak için odama geçti. Üstündeki elbise hepimizin ki gibi açıktı ve ona baya yakışmıştı.
"Oldu en sonunda oldu bim bam bom," diyen Aden ellerini birbirine vurup oynayarak beni işaret etti.
Asya abla ve Ahsen de ona uyup şarkıyı bağırarak söylerken ben ortada sadece gülebiliyordum.
"Sende söylesene kız, evlenen sensin biz değil maalesef!" Aden'e gülerek bende şarkıyı söylemeye başladım.
"Benim de artık bir sevgilim var," Ahsen önüme mikrofon olarak badminton raketi mu uzatınca tutarak söylemeye devam ettim. "Hırsından çatlasın düşmanlar,şimdi benimde bir sevgilim var!"
Odadan çıkan Ebrar da hemen bize katıldı. Onu da çağırmıştık tabii ki! Zaten yakında aileden olurdu.
"Kim demiş kimse ona bakmaz diye?" Şarkıyı yaşarcasına mimikleri ile ilk dizeyi söyledi Aden. Ardından Ahsen atıldı. "Evde kalmaktan kurtulamaz diye?" Elini havaya kaldırıp kaşlarını çattı. Asya ablam da onlara katılarak bir sonraki dizeyi söyledi. "Çatlasın patlasın dönsün deliye!" Ellerini yumruk yapıp birbirine vurunca bu hareketine şaşırıp kaşlarımı çatarak güldüm.
Bir süre daha oynadıktan sonra gelen kısımla bana baktılar. "Suratım asıkmış hiç gülmezmişim," dedim ellerimi belime koyarak. Bu sefer Ebrar'a döndü bakışlarımız. "İki laf etmesini bilmezmişim," dedi o da ellerini oynatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Defteri |Texting
Spiritual05*********: Not defterinin sahibi? Siz: Efendim? 05*********: Tariflerin yazılı olduğu not defteri diyorum, içinde sizin numaranız vardı. Siz: O defterin sizde ne işi var? 05*********: Şirkette yerde buldum hanımefendi. Önemli olduğunu düşünüp size...