|16|

766 53 77
                                    

Yarın deneme sınavım varmış, hiç çalışmadım tatilde ve sonum belli...

Annem haşlayacak beni, kesin. Bende o haşlayıp telefon yasağı koymadan bölüm atayım dedim...

Bölüme geçelim, iyi okumalar efenim 🐥
_____________________________________

"Koşun son bir tane tatlı kalmıştı. Kim alırsa artık," dedim tatlısı bitmiş, tabağın dibini temizleyen Ahsen ve Taha'ya.

Benim konuşmamla ikisi birden ayağa fırladılar. Biz onlara gülerken onlar koşarak mutfağa gittiler. Tartışma sesleri gelirken alışkın olduğumuz için sohbetimize devam ettik.

"Ee Akif abi, yok mu yenge adayı?" dedi sırıtarak Aden. Akif abim boğazını temizleyerek oturduğu yerden toparlandı. "Yok gibi Aden'im, hayırdır?"

"Yaşın geldi, evlendirelim seni de."

"Sen çok meraklısın herhalde?"dedi elinde tatlı tabağıyla içeri giren Taha. Arkasından da tatlısıyla Ahsen geldi.

"Böldünüz mü tatlıyı?" dedim onlara. Taha omuz silkerek yerine otururken Ahsen gülümsedi. "O aldı aslında ama kıyamadı, banada verdi." Gülümsedim bende.

"Ablası yapar ona bol bol." Taha'nın gözleri parlarken göz kırptım ona. Gülerek kafasını salladı.

"Asya ablam da tık yok, Akif abimde öyle. Acar abi?" Aden neden ailenin gençlerini evlendirme derdindeydi bilmiyordum. Kaşlarımı çatarak baktım ona. Bana sırıtarak göz kırptı ve tekrar Acar abime döndü.

"Taha doğru diyor sanki, birşeyler mi var abim? Bu ne istek?" dedi.

Aden omuz silkti. "Yoo, merak ettim sadece. Düğün çekti canım."

"Sen evlen, olsun o zaman." Taha'ya hak vererek başımı salladım. "Katılıyorum."

Konu kapanarak başka şeylerden konuşulmaya başlanmıştı.

"Sıkıldım ya! N'apsak? Film falan mı izlesek?" dedi Ahsen.

"Olur, koltukları yan yana dizelim. Birleşik olsunlar, korku filmi açacağım çünkü." dedi Taha.

Koltukları yan yana dizerek birleştirdik. Diğer iki tekli koltuğuda karşılarına yerleştirdik. Böylece büyük bir beşik gibi oldu. Hepimiz içine girip elimize az önce Asya ablamın patlattığı mısırları aldık.

"Başlatıyorum," dedi Taha kumandaya basarak. Sağ yanımda Aden, sol yanımda Acar abim vardı. Korkarsam eğer birine sarılırdım.

Film başlarken sessizleştik. Başta gayet güzel giden film ilerledikçe ürkünç olmaya başlamıştı. Üzerimdeki battaniyeye sarılıp kafamı altına gömdüm. Acar abim bu halime gülerken kafamı çıkarmadan ona ayağımla vurmaya çalıştım. "Ah, kafam!" Taha'nın sesiyle kafamı battaiyeden çıkararak ona baktım. Ayağımın ucuna uzandığı için kafasına tekme atmıştım sanırım. Ama ben tam kafamı çıkarmışken ekranda beliren korkunç yaratıkla ve kızın attığı çığlıkla bende bağırarak dizindeki mısır kasesini fırlattım.

Ahsen, tepkisizce ekrana bakıyordu. Aden de benim gibi bağırmıştı, peki ya diğer ses kimindi?

Başımı battaniyenin altına  sokunca Acar abimi gördüm. Gülerek ona bakınca kaşlarını çattı. "Birde bana gülüyorsun, benden önce saklandın," dedim gülmeye devam ederek.

Saklandığı yerden çıktı. "Ben sen bağırınca korktum, yoksa niye korkayım o salak canavardan?"

Hepimiz ona gülerken içeceklerin bittiğini fark ettim. "İçecek almaya gideyim ben," dedim ayağa kalkarak. Ama mutfağa tek başıma gidemeyeceğimi anlayarak Aden'e baktım. "Sende gelsene ya." Başını sallayarak o da ayağa kalktı. Diğerlerinin üstünden zıplayarak koltuktan atladık.

Not Defteri |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin