5- Baba parası mı para babası mı?

7.7K 436 35
                                    

Tuğkan (yürüyen özgüven) : İyi geceler Hanımefendi.

Luna Handan : İyi geceler.

Tuğkan (yürüyen özgüven) : Bugün meşgul gibisin?

Luna Handan : Evet, araba bakıyorum da.

Tuğkan (yürüyen özgüven) : Niye?

Luna Handan : Babam bana araba alacağını söyledi de, orta halli bir şey bulmaya çalışıyorum ama arabadan da hiç anlamam.

Tuğkan (yürüyen özgüven) : Para babası değil baba parası yazdırırız arkaya da. Baban sadece senin değil paranın da babası galiba, ve artık benim de babam olsun mu?

Luna Handan : Biz orta halli bir aileyiz, öyle para babası falan olamayız istesek de, yani sen o hayallerden vazgeç.

Tuğkan (yürüyen özgüven) : Sen güzel bir kardeşe benziyorsun. Benim yaşım yirmi iki, bak götüme, bak bak bak iyi bak. Donum görünüyor, donum olmasa bizzat götümün kendisi görünecek.

Luna Handan:

Tuğkan (yürüyen özgüven) : İneksin falan ama iyi birisin, eğlenceli olabileceğini düşünmemiştim doğrusu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tuğkan (yürüyen özgüven) : İneksin falan ama iyi birisin, eğlenceli olabileceğini düşünmemiştim doğrusu. Bu arada şunu da demeden geçemeyeceğim notların mükemmel olmuş, konuyu resmen anladım.

Luna Handan : İnek mi? İltifat mı ettin gömdün mü anlayamadım ama olsun. Bu arada her gün kütüphaneye gidiyorum ama seni hiç görmedim, sadece o gün için mi gelmiştin?

Tuğkan (yürüyen özgüven) : Ben o gün sınavdan kalacağımın heyecanıyla geldim oraya, genellikle o kütüphaneye gitmem.

Luna Handan : Anladım.

Tuğkan (yürüyen özgüven) : Eee?

Luna Handan : Ne eee? Bu kadar yazışma yeter, nefret ediyorum yazışmaktan ve sosyalleşmekten.

Tuğkan (yürüyen özgüven) : Aman aman dikkat et yanlışlıkla sosyalleşirsin falan sonra nasıl kurtarırız bu illetin pençesinden seni?

Luna Handan : İyi geceler.

Tuğkan (yürüyen özgüven) :

(Cinnetten Çiçek Topluyorum Grubu)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Cinnetten Çiçek Topluyorum Grubu)

Soner : Tuğkan kız seni polise şikayet etti de ifade falan mı veriyorsun, yoksa sen gruba yazmadan duramazsın.

Tuğkan : Dalga geçme zaten resmen red yedim.
*3 fotoğraf gönderildi.
Yazıştıklarımıza bakar mısınız?

Emrecan : Galiba biraz sinirlendirmişsin.

Tuğkan : Durun, gidip rahatsız olup olmadığını soracağım, kendimi kötü bir şey yapmışım gibi hissettim.

(Tuğkan - Luna)

Tuğkan (yürüyen özgüven) :  Sana son bir şey soracağım.

Luna Handan : Sor.

Tuğkan (yürüyen özgüven) :  Sana sık sık yazıyorum ya seni taciz ediyormuşum gibi hissetmiyorsun değil mi? Eğer öyleyse yazmam bir daha.

Luna Handan : Abartma, sadece çok gevezesin ve sinirimi bozabiliyorsun. O kadar da kötü biri değilsin yani.

Tuğkan (yürüyen özgüven) : Tamam, iyi geceler sana.

Luna Handan : Üçüncü kez iyi geceler.

Bir Not Meselesi | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin