50- Beni üzmemek için

1.5K 84 8
                                    

Finalin ilk parçası bu bölüm arkadaşlar, iyi okumalar.

Luna ve Tuğkan sahilde dolanırken hiçbir şey olmayacağını sanan Luna birden kendini derin bir konuşmanın içerisinde bulur.

"Luna, ben seni çok seviyorum. Yani bunu öylesine söylenmiş bir söz olarak algılama, cidden hayatıma böyle birinin geleceğini deselerdi ben asla inanmazdım ama şu an karşımdasın, bana bakıyorsun ve elimi tutuyorsun. Ben seninle bir ömür yaşamak isterim, buna diyecek sözüm yok. Hatta sana evlilik teklifi etmeyi, nişanlanmayı da düşündüm ama sen ve senin ailen benim gibi birini istemez."

"O nasıl söz öyle Tuğkan?"

"Bak beni dinle, ben ilaç kullanmıştım, sana yara bere içinde geldiğim gün; o ilacın ne olduğunu düşündün mü hiç? Ben hastayım Luna, bipolar teşhisi konuldu bana. Ailem bile bu yüzden sinir olurken ben seninle bir evde yaşamanın, çocuğumuz olduğunun hayalini bile kuramıyorum. Bazen çok iyiyim, bazen çok kötüyüm. En azından seninle olan anılarımız güzel kalsın, beni iyi hatırla tamam mı?"

"Tuğkan, ben sana her daim varım. Her daim senin yanındayım."

"Luna, katlanılanılacak gibi olmayacak. Belki sana zarar vereceğim ama ben bunu yapamam. Şey olarak da düşünme, bir çocuk oyuncağı gibi  seninle oynadım ve bıraktım. Mani dönemlerinde çok arzuladığım da oldu seni ama seni kullanamam ben Luna. Ne bedenini, ne duygularını kulllanamam. Soner'den başka bilen yok bunu, fark etmişsindir. O da yanlışlıkla öğrendi, raporlarımı gördü, onun bile bana gücünün yetmediği zamanlar oluyor. Beni bir yaz aşkı, ne bileyim bir gençlik hayali gibi gör ve unut beni. Kederle değil de, güzel bir aşktı geçti gitti diyeceğin biri olayım."

"Tuğkan, ben... Hasta da olsan inan umurumda değil. Seni de kabullenecek biri çıkacaktı ve o benim. Bırakamam seni, gidemem ben."

"Görüşürüz, ben gidiyorum aşkım." Tuğkan ortamdan uzaklaşırken Luna peşinden gitmedi, bedenen ona yakın olsa da ruhları birleşecek miydi yeniden?

Ağlama krizine girmiş halde kaldıkları villaya gidip eşyalarını topladı. Bunu gören Soner ve Selen, Luna'nın yanına gelince Luna yüzünü Soner'e döndü.

"Soner, hastaymış. Tuğkan hastaymış!" Soner bunu duyunca Luna'yı sakinleştirmek ister gibi sarıldı. Zaten Luna her an olduğu yere yığılacakmış gibi duruyordu ki içinde bulunduğu durum da kolay değildi.

"Tamam, geçecek. Sevgi her şeyi düzeltir."

"Benden ayrıldı, beni üzmemek için."

Bir Not Meselesi | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin