46- Karides

1.2K 79 11
                                    

Tuğkanslaay : Bugün yeniden aşık oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tuğkanslaay : Bugün yeniden aşık oldum.

Yorumlar :

Selen_özdmr : Yaa mutluluğunuz hiç bozulmasın.

Kimbugözlerindekiyabancı : Sizi tanımıyorum ama aşkınızı attığınız her gönderiden hissedebiliyorum♡♡

Otobüstecamkenarınıkapamayanmal : Böyle sevgilim olmayacaksa neden yaşıyorum ki?

Leylamutlu : Düştüm.

Yuriaxly : Yıllar önce biri bana bu kadar güzel bir çift yazacağımı söylese inanmazdım.
Luna_hndn : Sen bizi yazmıyorsun, öyle sanıyorsun sadece.
Yuriaxly : Doğru, başına buyrukluğun beni bitiryor, üzme benim yavrumu.

...

"Luna, markette duralım da akşam yemeği için alışveriş yapalım bari. Açlıktan başım dönüyor."

"Haklısın, saatlerdir açız ve yaşadığımız aksiyon da yetti yani."

"Onu sonra konuşacağız, daha o mesele kapanmadı."

"Ya Tuğkan, istediğini de ama ben senin için her şeyi yapmaya hazırım. Pişman değilim, tek pişmanlığım seni üzmüş ve kırmış olmak."

"Anlıyorum, bir anlık sinirle çok çıkıştım ama bir daha böyle bir şey yapmanı istemiyorum, en azından dürüst ol ben bir çaresine bakarım. Seni kırmamak için sözünü dinlerim yani."

"Tamam."

Tuğkan arabayı durduğunda ikisi de arabadan inip markete girdiler.

"Ne yiyelim?"

"Ben karides istiyorum."

"Ne des ne des?"

"Karides." dedi Luna gülümseyerek.

"Ben balık ve midyeden başka deniz ürünü yemedim, hadi onu deneyelim öyleyse. Yanına bir de başka bir şey alayım ki beğenmezsem aç kalırım."

"Tamam. Ben alıyorum o zaman." Luna dondurucudan karides çıkardığı anda Tuğkan burnunu kapattı.

"Bu donmuş halde bile leş gibi kokuyor."

"Biraz öyle, ama tadı güzel."

"Umarım ölmeden yiyebiliriz bunu. Rezil kokuyor."

"Yeriz yeriz, en azından balkonu yakmaz bu." ikisi de bu hallerine gülüyorlardı. Evleri yanmıştı ama ikisi bir aradayız hiçbir şeyi ciddiye almayacaklardı.

"Hızlı olalım, bu eridikçe daha fazla kokuyor."

Hızlı bir alışverişin ardından arabanın arka koltuğuna poşetleri yerleştirip eve gitmek üzere arabaya yerleştiler ama ev biraz uzaktaydı ve bu Tuğkan için kötü olmuştu.

"Ya arabayı da kokuttu bu! Emrecan bizi öldürecek."

Tuğkan kusacak gibi tavırlar sergilerken karides de buzu çözülüp daha fazla kokuyordu.

"Bunun kokusunun arabadan kırk yıl çıkacağını sanmıyorum."

"Bir şey olmaz, yani umarım. Ben bu kadar kokacağını düşünmemiştim."

Bir Not Meselesi | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin