Öpmek İstiyorum

6.8K 576 252
                                    


İyi okumalar 📍

Kendimin oldukça farkındaydım. Vücudumu ve yüzümü beğeniyor her zaman dış görünüşüme önem veriyordum. Seçtiğim beyaz saten gömlek Üst bedenime yapışırken üstten açtığım bir kaç düğmeyle beni olabildiğince seksi gösterirken, altıma giydiğim siyah kumaş pantalonun uyluklarımı sıkıca sarışı tüm fiziğimi bir sanat gibi ortaya çıkarıyordu. Gece için tam anlamıyla hazırdım.

Odamdan çıkarken elime aldığım kıyafetlerle V'nin alt kattaki kullanılmayan küçük odada olduğunu  düşünerek oraya ilerledim. Bu gece yanımda gelecekse düzgün bir şeyler giymesini ve olabildiğince robot olduğunu saklamasını istiyordum. Bu yüzden kendi kıyafetlerimden ona olabilecek bir kaç parça seçmiştim. Açık kapıdan içeri girdiğimde uyku modunda olduğunu görerek beklemeye başladım. Sandalyede oturur pozisyonda ve gözleri kapalıydı.

Saate baktığım da gece yarısına yakın olduğunu görerek yanına ilerledim ve uyandırmak için omzuna dokundum. "V, beş dakika içinde uyanmazsan yalnız gidiyorum" dediğim de anında gözlerini açtı ve bakışlarını bana çevirdi. "Uyandım efendim, sizinle gelmek için sabırsızlanıyorum" dediğinde gözlerimi devirdim söylediği şeye. "Şunları al ve giy, beş dakikan var" diyerek ellerine tutuşturduğum kıyafetleri incelerken odadan çıkıp mutfağa ilerledim.

Dolaptaki biralardan birini alıp kafaya diktiğim sırada ağzımdaki mayhoş tatla yüzüm buruştu. Dudaklarımdan taşan sıvıyı elimin tersiyle silerken, beklemekten nefret ettiğim için birayı tezgahın üzerine bırakarak kapıya doğru yürümeye başladım. Siyah deri ayakkabılarımın fermuarını çekerken arka tarafımda hissettiğim hareketlilikle yavaşça doğrulup döndüğümde onunla yeniden burun buruna geldik. Bunu sık sık yapması sinirimi bozuyordu.

"Sen ne yapıyors-"

Ona verdiğim siyah tişört ve siyah dizleri yırtık kotun üzerinde duruşu ve benim kıyafetlerimin ona bu denli yakışması onu bir süre incelemeye ve sözümü tamamlamama sebep oldu. Bedenlerimizin uyumuyla cuk oturan kıyafetler ona farklı bir hava katmış, onu olduğundan da yakışıklı göstermişti. "Bir şey eksik" diyerek kotmantodan aldığım geniş siyah şapkayı kafasına takıp gözlerini biraz olsun gizlemesini sağladım. "Şimdi bir insan gibisin işte V, hadi gidelim" dediğimde dudaklarının hafifçe kıvrıldığını gördüm. Anahtarlarımı alarak kapıdan çıktığımda yanıbaşımda sessizce yürüyüp bana eşlik etti.

"Ön koltuğa otur" diyerek sürücü koltuğuna geçtiğim sırada onunda binmesini bekledim. Arabaya bindiğinde uzanıp emniyet kemerini takmaya çalışırken saçlarıma sürtünen burnunu hissettiğimde geri çekildim ve gözlerine baktım. "Ne yapıyorsun?" diye sorduğum da sorumu cevaplamak yerine emniyet kemerini bağlayıp sessiz kaldı.

"Şimdi beni iyi dinle V. Dışarıdayken robot olduğunu kimsenin anlamaması lazım. Arkadaşlarım eğer bir robotla dolaştığımı görür ve ya öğrenirlerse rezil olurum. O yüzden sadece sessiz bir şekilde yanımda dur yoksa bu gece ilk ve son kez dışarı çıkmış olursun anladın mı beni? "

"Merak etmeyin Bay Jeon sizi utandırmayacağım"

Ona güvenemesem de anahtarı çevirip arabayı çalıştırdım. Her gece gittiğim bara doğru sürerken ara sıra göz ucuyla V'ye baktığımda meraklı gözlerle camdan dışarıyı izlediğini gördüm. Dünyayı tanımaya çalışıyor gibi olmasına karşın yapay zekası sayesinde her şeyi bildiğine emindim. Sessiz geçen bir on beş dakikanın ardından barın yakınında bir yere arabayı park ettiğimde tanıdık birileriyle karşılaşmadan bir kaç kadeh bir şeyler içip buradan ayrılmak ve sorunsuzca eve dönmek için dua ediyordum içten içe.

Kapıyı açıp çıktığımda V de arabadan inerek yanıma ilerledi. "Ellerini cebine sok, yürüyüşün kendini çok belli ediyor" dediğimde anında iki elini cebine sokup yanımda yürümeye başladı. Barın kapısından içeri girdiğimizde kalabalık arasından geçerek bar tezgahına doğru ilerledim. Yüksek bar taburelerinden birine oturduğumda ayakta dikilen V'nin kolundan çekerek yanımdaki tabureye oturmasını sağladım. "Selam Chris, her zamankinden iki tane" dedim barmene. Buranın sürekli müşterisi olduğum için herkesi tanıyor ve tanınıyordum da aynı zaman da. "Bu gece yalnız değilsin, Kim bu yakışıklı?"

Robot V / taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin