Yeni Dünya

1.3K 148 23
                                    


Selam :)

Oy ve volte sınırı koyuyorum :( 85 oy 50 yorum. Sizi seviyorum iyi okumalar 😘

...

İnsana benzeyen robotların icadı dünyayı yeni bir çağa hazırlamıştı. Bu robotlar iş yerlerinde, sokakta, evlerde insanın işini kolaylaştırmak, yalnızlığına bir dost olmak için varolmuştu. Tabi bilim adamları her zaman daha ilerisinin hayalini kurup robotların bilinçli olup olmayacağını merak etmişlerdi. Onlardan biride David'ti.

David büyük bir icat yapmıştı. Robotlara bilinç kazandırmış ve hatta bununla yetinmeyip ölen oğlunu geri getirebilmek için onu yarı bir robota dönüştürmüştü. Oğlu Colin yalnız büyümesin diye ona bakabilecek ve ona arkadaş olacak Namjoon, Jin, Hoseok ve Taehyung'u yaratırken dünyanın ileride nasıl bir hal alacağınıda elbet düşünmüştü. İşte şimdi David hayatta olmasa bile onun yapmak istediğini yarattığı robotlar yapacaktı.

Colin, Jin, Kris, Doktor, Taehyung ve Jungkook hepsi bir araya gelmişti. Colin yeni bir depo bulmuştu şehrin dışında. Kris kendi gibi hacker arkadaşları ile anlaşmış, onları da kendi davaları için oraya getirmişti. "Tüm bilgisayarlar hazır mı?" diye sordu Kris ekibine. Toplamda beş hacker ve beş bilgisayar vardı. "Çok az kaldı." dedi içlerinden biri.

Taehyung gerginlikle oturduğu koltuktan ayağa kalktı. Sonunda istediği olacak, tüm dünya robotların bilinçlenmesiyle yeni bir sabaha uyanacaktı." İyi misin sevgilim?". Jungkook Taehyung'un elini tutarak onu sakinleştirmeye çalışıyordu ama kendide oldukça gergindi.

"İyiyim, ben sadece.. Heyecanlıyım". Taehyung Kris'in yanına giderek işlerin yolunda gidip gitmediğini kontrol etmek istiyordu. Kris bilgisayarların başında durumu kontrol ederken yanına gelen Taehyung'un farkına vardı. "Siteyi hacklemeyi başardınız mı?" diye soran Taehyung'un sabırsızlığına anlayışla gülümsedi. "Güvenlik sistemi çok iyi bir site. Ülkenin ve yurt dışına ithal edilen çoğu robotların kodlarına bu siteden erişim sağlayabileceğiz. Bu yüzden kolay değil elbette. Ama ben ve ekibim elbette bunu başaracağız Taehyung şüphen olmasın. Sadece biraz sabret."

"Bir aksilik olursa, ya işler yolunda gitmezse-"

"öyle bir şey olmayacak. Jungkook lütfen sevgilini sakinleştirir misin işimi yapmama engel oluyor."

Taehyung göz devirerek Kris'in yanından ayrıldığında Jungkook onu depodan çıkardı. "Doğru olanı yapıyorum" dedi Taehyung. Bunu Jungkook'a bakarak söylemişti ama aslında kendini ikna etmeye çalışıyordu. "Yaşama hakkı istiyorum. Özgürlük ve saygı istiyorum. Sadece insanlara hizmet etmek için yaratılmadım. Duygularım var hissediyorum. Ve kendi türümden olanların da insanlar için yaşamasını istemiyorum. Bencilce mi? Bu yaptığım bencilce mi Jungkook?"

"Hayır, değil sevgilim." dedi Jungkook. Kollarını Taehyung'un beline sardı. Onun içinde verdiği savaşı görüyordu. Jungkook da artık onlardan biriydi ve onu anlıyordu. Asıl bencil olan insanlar diye düşündü. Taehyung hayatına girene kadar Robotlara karşıydı. O tüm düşüncelerini hatta hayatını değiştirmişti. Bu onun için olumlu bir değişimdi. Gerçek aşkın tüm farklıkları, kuralları, yasakları aşabileceğini gördü. Ona bakınca içi titriyordu. Onsuz bir hayat düşünemediğinden onun istediği düzende bir hayatı kabulleniyordu seve seve.

"Taehyung, Jungkook içeri gelin" dedi Colin deponun kapısından. Bir şeyler olduğu belliydi. İkili içeri girip neler olduğuna baktılar. "Siteyi hackledik!" diye bağırdı Kris ve ekibi. Artık tek yapmaları gereken tüm robotların bilinçlenmesini sağlayacak o modu İnternet sitesine kayıtlı olan robotların kodlarına yüklemekti.

"Yapalım şunu!" dedi Jin.

"O halde geri sayıma başlayın..."

Hackerlardan biri geriye doğru saymaya başladığında artık geri dönüş yoktu. Jungkook, Taehyung'a daha sıkı sarıldı. "3...2...1..." dedi ve tüm Hackerlar aynı anda modu yüklemeye başladılar. "İşte oluyor.. Tanrım bu delilik bunu yapıyoruz cidden!"

Robot V / taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin