2,5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ
"Που στο καλό είναι;" Δεν μπορεί να άνοιξε η γη και να το κατάπιε αφού θυμάμαι τελευταία φορά το είχα βάλει στα άπλυτα. Και αυτό ήταν μια εβδομάδα πριν. "Γαμώτο!" Κοπάνησα με δύναμη τα φύλλα της ντουλάπας.
"Βύρωνα, όλα καλά;" φώναξε μέσα από το σαλόνι.
Διέσχισα με μεγάλα βήματα τον διάδρομο. Τα νεύρα μου δεν ήταν καλά. Καθόλου καλά. "Κάθριν είδες το μπλε πουκάμισο μου;" την ρώτησα στα αγγλικά καθώς στάθηκα από πάνω της στον καναπε. Σήκωσε το βλέμμα της από το τάμπλετ που διάβαζε τις τελευταίες ειδήσεις και με κοίταξε.
"Ποιο μπλε;" ρώτησε.
"Εκείνο που μου έκανε δώρο ο Στιούαρτ στα περσινά γενέθλια μου" της εξήγησα. Είχε γίνει το αγαπημένο μου, ανάμεσα σε τόσα λευκά. "Θέλω να το φορέσω σήμερα στην συνάντηση"
"Το πέταξα" απάντησε στεγνά, ανασηκώνοντας αδιάφορα τους ώμους.
"Τι;"
Άφησε το τάμπλετ στο τραπέζι καθώς σηκώθηκε. "Βρε μωρό μου...αφού δεν σου πήγαινε. Δεν άντεχα να σε βλέπω άλλα να το φοράς"
"Ρε Κάθριν..." αναστέναξα κοιτώντας το ταβάνι. "Είναι ρούχα μου, δεν μπορείς να τα πετάς χωρίς να με ρωτάς" της φώναξα απελπισμένος. Εκείνη με προσπέρασε αδιαφορώντας για ένα ακόμα ξέσπασμα μου.
"Αν θυμάμαι καλά εγώ είμαι η στυλίστρια μέσα σε αυτό το σπίτι. Και στην τελική δεν μπορώ να βγαίνω εγώ στην πένα και να αφήνω το σύντροφο μου να κυκλοφορεί σαν τον λέτσο. Ο κόσμος έχει στόμα και σχολιάζει"
"Λέτσος; Σοβαρά!:" την κοίταξα μη πιστεύοντας την λέξη που είχε χρησιμοποιήσει για το στιλ μου. Για εμένα. "Αν θυμάμαι καλά όμως, αυτός ο λέτσος άφησες να σε βγάλει ραντεβού" πέταξα την μπηχτή μου, πριν κλειστώ πάλι στο δωμάτιο χτυπώντας την πόρτα πίσω μου.
Έβγαλα ένα από τα λευκά πουκάμισα, βγάζοντας την φόρμα μου και πετώντας την σαν κουβάρι πάνω στο κρεβάτι. Εγώ είπα πως τα νεύρα μου δεν είναι καλά και δεν βοηθάει καθόλου το ότι δεν θα βάλω αυτό που θέλω.
Μέσα σε δυο χρόνια το στιλ μου είχε αλλάξει τόσο. Τα άνετα πουλόβερ μου, οι φούτερ μου, το σκούρο μπλε κουστούμι μου και τώρα και το μπλε πουκάμισο μου, έγιναν καπνός. Ούτε που κατάλαβα πως βρέθηκα με καινούργια γκαρνταρόμπα.
Αλλά η Κάθριν έχει τρελό θέμα με την εμφάνιση. Και όσο και αν την νοιάζομαι, ώρες ώρες εύχομαι να ασχολούνταν με κάτι άλλο. Ίσως τότε να μην ενδιαφερόταν τόσο για τους συνδυασμούς και το ποιο χρώμα μου πηγαίνει. Δεν ξέρω καν γιατί λέει ότι το μπλε δεν μου ταιριάζει. Μια χαρά κάθεται πάνω μου.
BINABASA MO ANG
Κόντρα Στην Κόντρα
Teen FictionΟλα τα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα justonemoreAnonymous, 2023 Λένε πως τα στέφανα ενώνουν τους ανθρώπους ... Γίνεται όμως να τους χωρίσουν; 1η θέση στα #hot 12/3/2024 1η θέση στο #έρωτας 19/8/23