7. Bölüm: Cehennem

713 36 29
                                    

Merhabalar Uğur Böceklerim ❤️🐞 Yeni bölüm ile karşınızdayım, lütfen yorum yapmadan geçmeyiniz, iyi okumalar.
______________________________________

"Eve çıkan, giren herkesi takip edin Volkan, kimseyi gözden kaçırmayın."

"Nasıl istersen abi."


Volkan telefonu kapatıp, elindeki kürdan parçasını ikiye kırdı. Belini arkasındaki arabaya yaslayıp, kendisine doğru yaklaşan Sibel'i görmezden geldi.

"Sahile gidiyoruz, arkadaşlarım ile buluşacağım."

"Bugün olmaz."

Sibel, Volkan'ın umursamazlığı karşısında içten içe sinirlenmiş lakin belli etmemeye karar vermişti. Yapmacık bir gülümseme dudaklarında peyda olurken, "Neden olmuyormuş?" diye sordu.

"İşim var burada."

"Sen benim yakın korumam değil misin? Benden önemli ne işin olabilir senin?"

"Kurt abinin emri, evden ayrılma dedi."

Sibel elini saçlarından geçirip, baygın baygın Volkan'ın mavi gözlerine baktı.

"Anahtarı ver o zaman."

"Sibel sınama beni güzelim, haydi gir eve."

"Sen de haklısın, çok müsamaha gösterdim ben, sana."

Sibel arkasına dahi bakmadan eve girerken, Volkan "Sikeyim böyle işi." diyerek cebinden sigarasını çıkarttı. Sibel odasına çıkarken, Hilal'in odasında telaşla hazırlandığını gördü. Aralık kapıyı tıklatıp, "Girebilir miyim?" diye sordu.

"Aslında çok acelem var, görüşürüz."

Hilal, Sibel'in yanından rüzgar misali geçip, evden çıktı. Genç kadın kendi arabasına ilerlerken, Volkan telefonu ile ilgilenerek, Hilal'in malikaneden ayrılmasını bekledi. Hilal malikaneden uzaklaşmaya başladığında, genç adam arabaya atlayıp mesafeyi koruyarak peşine takıldı. Pencereden Volkan'ın evden ayrıldığını gören Sibel "Evde işi yok muydu bunun?" diye mırıldandı kendi kendine.

Tüm bunlar yaşanırken, Bahar kendi dertleri ve soruları arasında sıkışıp kalmış, bir cevap arıyordu. Boran ailesinin, babası ile olan tanışıklığı ona hiç normal gelmiyordu, bu işin içinde başka bir iş vardı. Genç kadın odanın kapısını kilitleyip, eline kağıt ve kalem alıp, yıllar sonra babasına ilk kez yazma kararı aldı.

"Merhaba baba... Mektup eline ulaştıysa muhtemelen yıllar sonra sana neden yazdığımı veya bugüne kadar neden yazmadığımı sorguluyorsundur. Kısmen haklı sayılırsın ama her şeyin bir sebebi var, zamanı geldiğinde her şeyi açıklayacağım. Senin yardımına ihtiyacım var baba, biliyorum hayatını zaten benim için adadın, her şey adına sana minnettarım lakin lütfen sorularıma yanıt ver.

Baba, Boran ailesiyle nasıl bir bağlantın var? Onlar bizi nereden, neden tanıyor? Bizden ne istiyorlar? Günlerdir bu soruları cevabını bulmak adına düşünüp duruyorum, sonuç ise hüsran. Benim için son bir şey yap ve sorularıma yanıt ver lütfen.

Kılıç AsıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin