Merhabalar Uğur Böceklerim 🐞❤️ Yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım, lütfen yorum yapmadan geçmeyiniz, iyi okumalaar.
______________________________________Kurt gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı ve kapıyı açıp, "Eğil ve korkma." diyerek arabadan indi. Kurt arabadan indiği an, sokağa artarda iki araba daha girdi. Bahar, Kurt'un sözünden çıkmayıp arabanın tabanına eğildi ve dışarıda olan bitene, yüreği ağzında seyirci kaldı. Bahar sokağa giren iki arabaya göz ucu ile baktığında, bunların Safir ve Volkan'ın araçları olduğunu fark etti, genç kadın rahatlayarak elini göğsüne yerleştirip, "Boran'ı hafife almamak gerekiyor." diye mırıldandı.
Volkan ve Safir'in adamları, Kurt'un peşine takılan aracın etrafını sarıp, arabayı kurşun izlerinden hurdaya çıkartırken, Kurt kolundaki yanmayı göz ardı etti ve şoför koltuğunun kapısına ateş ederek, kapıyı açtı. Kurşun içerideki adamın sıyırıp geçerken, Kurt elindeki tabancayı adamın kafasına dayadı.
"Kimsiniz lan siz beni takip ediyorsunuz!? İt sürüleri sizi! İn arabadan!"
Sürücü ve arabadaki dört adam başka çareleri kalmadığını anladığında, paşa paşa arabadan inmişti. Safir, Kurt'un yanına yaklaşıp, "Bahar burada abi ." dedi adeta alçak bir ses tonu ile.
"Volkan, Bahar'ı uzaklaştır buradan koçum."
Volkan eyvallah dercesine başını eğip, "Malikaneye mi abi?" diye sordu. Kurt bakışlarını namlunun ucundaki adamdan ayırmadan cıkladığında, Volkan hızlıca Kurt'un arabasının direksiyonuna geçti. Bahar ortalığın yatıştığını anladığında, arkasına yaslanıp korku dolu bakışlar ile Volkan'a bakmaya başladı. Kurt, Safir ve Dinçer'in adamları araba ile sokaktan çıktığında, Volkan arabayı çalıştırıp, Bahar için bir bilinmeze doğru sürmeye başladı.
"Nereye gidiyoruz?"
Volkan yeterince korkmuş kadına göz ucu ile bakıp, "Korkma, tehlike geçti." dedi buna kendisi dahi inanmazken.
"Safir kafana silah dayadığında bu denli korkmadın, iki silah sesinden mi korkuyorsun?"
"Bindiğim araba her gün kurşunlanmıyor, özür dilerim korktuğum için."
Bahar gerginlikle burun kemerini sıktı ve içten içe hayret ile Volkan'ı izledi, nasıl bu kadar rahat olabilirdi? Az önce kurşun yağmurunun ortasında kalanlar olan değilmişcesine sakin ve rahattı.
"Nereye gidiyoruz?"
"Eve."
"Malikaneye mi?"
"Kurt abinin evine."
Bahar daha fazla soru sormamaya karar vererek, önüne döndü ve yol boyunca stres ile parmaklarını çıtlatıp durdu. Kurt'un nereye gittiğini ve o adamların akıbetini merak ediyordu.
"Ya sen nereden çıktın?"
Bahar, Volkan'ın sorusunu garipseyip, kafası karışmış bir şekilde ona baktı.
"Nereden çıktın derken?"
"Bir gecede gelip ortalığı birbirine kattın. Haşere değilmişsin, neden bilmiyorum ama Kurt abi sana çok güveniyor. Nereden çıktın?"
Bahar on dakika içerisinde yaşadığı korku nedeniyle sicim gibi terlediği için saçları boynuna yapışmış ve perçemlerindeki tel tokaları çıkartıp, çantasının içinden çıkarttığı lastik toka ile saçlarını atkuyruğu toplamıştı. Bahar'ın omuzundaki yara izi Volkan'ın dikkatinden kaçmazken, "Boş bir kadın değilsin sen." diye mırıldandı.
"Safir'i takip ettim."
Yara izi nedeni ile dikkati dağılan Volkan, "Anlamadım?" dedi ve yola odaklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıç Ası
Romance"Çocuğumu taşımanı istiyorum ya da en azından rol yapmanı..." Bir kaç kelime genç bir kadının hayatını ne kadar değiştirebilir? Bahar hiç ummadığı bir anda, tek bir gecede; yabancı bir adamın soyadına mıhladı ismini, hayatını, ona adayacağını bilmed...