10. Bölüm: Düğün

561 33 42
                                    

Merhabalar Uğur Böceklerim 🐞❤️ Yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım, lütfen yorum yapmadan geçmeyiniz, iyi okumalaaar.
______________________________________

"Sizin kalıbınızı sikeyim! Bir adam ile başa çıkamadınız!"

Hakan yaslandığı koltuğundan kalkıp, ellerini arkasında birleştirerek, sıra ile dizilmiş adamlarının önüne geçti.

"Niye yaşıyor oğlum bu Kurt denen herif hâlâ!? Beceriksizler sizi."

"Dinçer Bey, tek başına değildi. Adamları takip ediyormuş meğerse, etrafımızı sardılar biz de anlamadık ne olduğunu."

Dinçer'in kaşları çatılırken, inanmayarak "Adamları mı takip ediyormuş?" diye sordu.

"Evet."

"Kolay kolay takmaz o adamlarını peşine, korumak istediği bir şey var demek ki."

"Biri dersek daha doğru olur."

En soldaki adamın sesi çıktığında, Dinçer kafasını kaldırıp, ona baktı.

"Biri mi?"

"Evet efendim, arabasında bir kadın vardı. Sanırım kadının adı Bahar'dı."

"Bahar..."

Dinçer, Bahar'ın ismini mırıldanarak koltuğuna oturup, parmakları ile masasında ritim tuttu. Bahar ismi ona hiç de yabancı gelmiyordu.

"Araştırın şu kadını, öğrenelim bakalım kimmiş."

"Emredersiniz efendim."

Adamları odadan dışarı çıktığında, Dinçer ayağa fırlayıp, arabasının anahtarını kaptığı gibi şirketten ayrıldı. Genç adam arabasına atlayıp, Sapanca'daki yazlık eve doğru yola koyuldu. Aklında yeşeren şüphe onu tetiklemiş, yeni korkulara mahal vermişti. Geçmiş geri mi geliyordu?

****

"Kurt abi burada elimiz kolumuz bağlı oturacak mıyız? Bir şey yapmayacak mıyız?"

Kurt odanın içerisinde volta atmaya son verip, Volkan'a yandan bir bakış attı ve "Yapacağız ama bir önceliğimiz var. Bahar'ı gördüler, şu evlilik meselesini bir an önce halletmeliyiz." dedi sabırsızlık içerisinde.

"Düğünden önce bir haber yayılırsa itibarımız yerle bir olur."

"Abi izin ver gideyim sıkayım o şerefsizin kafasına!"

"Volkan, kimse hiçbir yere gitmiyor! Aklınızı başınıza toplayın, ani kararlar vererek kendimizi onlara yem edemeyiz."

"Kurt abi haklı."

Sessiz sedasız düşünen Safir, Kurt'u onayladığında, Volkan göz devirerek ayağa kalktı.

"Önce düğün, sonra intikam."

Kurt başını evet anlamında sallayarak Volkan'ın sözlerine katıldı. Her şeyin bir sırası vardı.

****

Hakan arabasını evin garajına park edip, arabadan indi. Aheste aheste garajdan çıkıp, taşlık yolda evin kapısına doğru ilerledi. Devin, Hakan'ın geldiğini pencereden görmüş, kapıyı açmıştı bile. Genç kadın gülümseyerek abisine yaklaşıp, onu görmenin sevinci ile boynuna sarıldı.

"Abim."

Hakan içi burkularak kardeşine sarılıp, sarı saçlarını okşadı ve zoraki bir şekilde gülümsedi.

Kılıç AsıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin