Merhabalar Uğur Böceklerim 🐞❤️ Yepyeni güzel bir bölüm ile karşınızdayım, lütfen yorum yapmadan geçmeyin, iyi okumalar...
Medya: Sibel.
______________________________________Bahar kulaklarına inanamayarak sordu: "Anlamadım, ne çocuğu?" Kurt yorgunluk ile şakaklarını ovuşturup, kafası karışmış genç kadına açıklama yapması gerektiğini düşündü.
"Mevzu bahis gerçek bir çocuk değil. Babam hastalandığından beri aile şirketimizi ben yönetiyorum; bu da uzun bir zamana tekabül ediyor lakin imza yetkisi hâlâ babamda, babamın tek şartı ise evlenip, çocuk sahibi olmamız. Babam artık işlerden tamamen elini ayağını çekmek istiyor, işlerin başına geçmem gerek ama bir engel var."
Bahar farkında olmadan, Kurt gibi parmaklarını birbirine kenetledi ve dirseklerinin üzerine eğildi, Kurt, Bahar'ın onu gerçekten dinlediğini fark ettiğinde; bir anlığında dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı.
"Nedir?"
"Erkek kardeşim Uraz, geçen yıl bir evlilik gerçekleştirdi, onun adına çok mutluyum, eşiyle çok güzel bir evlilik sürdürüyor fakat babamın işleri ona devretmesini istemiyorum. Uraz şirketin başına geçerse her şeyimizi kaybederiz, hayatı boyunca şirkete gittiği günlerin sayısı dahi sınırlıdır onun."
Bahar, Kurt'un niyetini pekala anlamıştı, hamile bir kadın ortaya çıkarsa, Kurt'un babası işleri Kurt'a devredecekti. Genç kadın elleriyle yüzünü kapatıp, derin bir nefes aldı ve ellerini dizlerine yerleştirip, "Peki, beni nereden tanıyorsunuz?"
Kurt masanın üzerindeki sigarasını ve çakmağını alıp, bacak bacak üstüne atarak arkasına yaslandı. Sigarasını yaktı ve ciğerlerine derin bir nefes çekti.
"Uzun hikaye ama özet geçmek gerekirse seni değil, babanı tanıyorum."
Bahar huzursuzlanarak bakışlarını Kurt'tan kaçırdı, babasını nereden tanıyordu ki?
"Babamı nereden tanıyorsunuz?"
"Hapishaneden."
Kurt'un kısa ve öz cevabı Bahar'ı beyninden vurulmuşa döndürdü, babasının neden hapiste olduğunu biliyor muydu?
"Beni nasıl tanıdınız peki?"
"Öncelikle sizli bizli konuşmayı aradan kaldırmanı rica ediyorum."
"Peki, beni nasıl tanıdın?"
"Zor olmadı. Baban, senin on sekiz yaşına ait bir fotoğraf göstermişti, yıllar seni değiştirmemiş."
"Babamı en son ne zaman gördün?"
Bahar sesi titreyerek sorduğu soruya lanet okudu, duygusallığın sırası mıydı şimdi?
"Üç yıl önce."
Genç kadın anladım dercesine başını salladı ve, "Kabul etmezsem gitmeme izin vermeyeceksin değil mi?" bir umut sordu. Kurt, "Ne yazık ki." diye cevap verdiğinde, Bahar "Kabul edersem, ne olacak?" aklındaki diğer soruyu yöneltti.
"Bir sözleşme imzalanacak, gizlilik anlaşması, sonrasında nikah kıyılacak ve sahte bir hamilelik açıklaması yapacağız."
"Ya sonra?"
"Babam işleri bana devrettiğinde, bebeği kaybedeceğiz."
"Doktora gittiğimde her şey açığa çıkmayacak mı?"
"O kadarını halledemeyecek miyim sence?"
"Tüm bunlar bittiğinde evime gidebilecek miyim?"
"Seni temin ederim ki, her şey bittiğinde, bir saniye dahi yanımda yaşamak ya da beni ömrün boyunca; tek bir kez dahi görmek zorunda kalmayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kılıç Ası
Romance"Çocuğumu taşımanı istiyorum ya da en azından rol yapmanı..." Bir kaç kelime genç bir kadının hayatını ne kadar değiştirebilir? Bahar hiç ummadığı bir anda, tek bir gecede; yabancı bir adamın soyadına mıhladı ismini, hayatını, ona adayacağını bilmed...