-ekip aracı-
Selin: Halit'in evinde ki diğer adam kimmiş?
Mesut: Kardeşi. Kenan. Ne oldu?
Selin: Hiç, merak ettim.
-aradan birkaç gün daha geçer-
Akşam devriye bitmiştir, seri katil hala bulunamamış üstelik bir kadın daha öldürülmüştür. SelMes devriyesini bitirmiş ve eve dönüyordur. Daha doğrusu Mesut Selin'i eve bırakıyordur. Saat akşam 8 falan.
-Selin ev önü-
Selin: Sen de gelsene? Birer çay ya da kahve içeriz.
Mesut: Başka zaman gelirim, hem sen dinlen, yorgunsundur, kaç gündür koşuşturmaktan doğru düzgün dinlenemedik.
Selin: Peki, o zaman gireyim ben.
Mesut başı ile onaylar.
Mesut: Sabah alayım mı seni?
Selin: Olur. Evden çıkmadan ararsan ben de inerim ona göre.
Mesut: Tamam. İyi geceler.
Selin: İyi geceler, selam söyle Tunç'a.
Mesut gülümser. Selin apartmana girer.
Mesut evine döner. Tunç koltukta uyuyakalmıştır ve Mesut gelince sese uyanır.
Tunç: Baba?
Mesut: Aslanım. İçeriye yat hadi.
Tunç: Ödevim vardı ama.
Mesut: Boş ver, sonra yaparsın, yat dinlen.
Tunç: Tamam.
Tunç odasına gider ve uyur. Mesut da evi toparlar ve o da yatar.
-gece 11 gibi-
Selin uyuyordur ve kapı çalar. Selin bu saatte kimin geleceğini bilmediği için korkmuştur. Delikten bakar ama kimseyi göremez. Kapıyı açtığındaysa eşikte duran beyaz gülü görür. Gülü alır ve kapıyı kapatır. Korkmuştur ve ne yapacağını bilmiyordur. Aradan yarım saat geçer ve tekrar kapı çalınır, Selin silahını alır ve hemen kapıya gider. Delikten bakar yine ve Aylin'in geldiğini görür. Şaşırır. Silahını kenara koyar ve hemen kapıyı açar.
Selin: Aylin?
Aylin: Selin, gelebilir miyim?
Selin: Gel, gel tabi.
Aylin içeriye girer.
Aylin: Hakan devriyede de, bizde de elektrikler kesildi, içim rahat etmedi açıkçası. Ben de buraya geldim. Seni aradım ama açmadın, mesaj da attım da, senden ses çıkmayınca endişelendim de.
Selin: İyiyim ben, görmedim aradığını, iyi ki geldin. Geç lütfen.
Aylin içeriye geçer.
Selin: Ben sana misafir odasını hazırlayayım hemen, sen kendi evin gibi takıl.
Aylin: Ben de yardım edeyim mi sana?
Selin: Olur.
Selin ve Aylin misafir odasını hazırlarlar ve uyurlar. Sabah Aylin ilk kalkan olmuştur ve kahvaltıyı hazırlamıştır. Selin gece boyu uyuyamamıştır, Aylin'in burada olması onu rahatlatmıştır ama içinde yine de bir huzursuzluk vardır.
Selin kalkıp mutfağa geldiğindeyse kahvaltıyı hazırlamış olan Aylin'i görür.
Aylin: Selin, günaydınn. Teşekkür etmek için kahvaltı hazırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
ActionBu biraz değişik olacak belki ama bu sefer tek bir senaryo paylaşmayacağım. Yani bir çalışma altında dört-beş farklı senaryo olacak. Senaryoların hepsi de selmes ile ilgili olacak. Oy vererek ve yorum yaparak destek olursanız çok sevinirim. İnstagr...