BEŞİK KERTMESİ-19. BÖLÜM

231 11 3
                                    

Selin kapının gıcırtı sesiyle kendine gelir ve hemen ayağa kalkıp kapıya doğru gider. Mesut'un yanından geçeceği sırada Mesut Selin'in kolunu tutar. Biraz da sıkmıştır onu durdurabilmek için.

Selin: Kolumu bırakır mısın?

Mesut: Hayır.

Selin: Canımı acıtıyorsun, bırakır mısın beni? İşe gitmem lazım.

Mesut: Bu sabah uyanıktın. Çekmedin kendini geri.

Selin: Mesut, canım acıyor.

Mesut: Çok güzel kokuyorsun.

Selin: Mesut, lütfen bırak.

Mesut: Özledim seni, çok özledim hem de. Kavga etmemizi bile özledim. Şimdi konuşmuyorsun bile benimle.

Selin: Ya bırak kolumu!

Mesut Selin'e doğru eğmeye başlar başını.

Selin: Mesut, saçmalama.

Mesut başını Selin'in boynuna yaklaştırmıştır. Onun kokusunu içine çekiyordur. Selin bu durumdan hayli rahatsızdır. Mesut bir anda öper Selin'i. Selin de karşılık verir bir süre sonra.

-ayrılırlar-

Selin: Neden yaptın bunu?

Mesut: Seni seviyorum.

Selin: Mesut...

Mesut: Sana ihtiyacım var, gerçekten.

Selin: Geç kalacaksın.

Mesut: Bir şey olmaz.

Selin: Mesut, geçebilir miyim?

Mesut mecburen Selin'in önünden çekilir. Hüsnü ile buluşma saati geldiğinde de şirkete gider. Oradan da Kocaeli'ne giderler, akşam lansmana kadar otelde kalıp dinlenirler.

Selin eşyalarını toplamıştır Mesut gittikten sonra. Tüm gün dosyalarını inceler.

-diğer gün-

Sabah 12 gibi Mesut eve gelir. Selin'le konuşmamışlardır hiç. Rızalar, Rıza'nın arkadaşının ailesine ziyarete gitmişlerdir. Selin evdedir.

-akşam-

Selin yatmak için yatak odasına geldiğinde camın yanında ki koltuğun üzerinde oturmuş, içki içen Mesut'u görür.

Mesut Selin odaya girince gözlerini ona kilitler ve koltuktan kalkıp Selin'e doğru gider.

Mesut: Görüşemedik bugün.

Selin: Evet.

Mesut kapıyı kapatır.

Selin: Geçeyim mi? Üzerimi değiştirmem lazım.

Mesut: Geçme.

Selin şaşkınca bakar Mesut'a, Mesut Selin'i çoktan duvar ile kendi arasına almıştır.

Selin: Mesut, ne yapıyorsun?

Mesut: Selin, ben sana deli gibi aşığım, aklımda hep sen varsın. Kocaeli'ne giderken bir an olsun çıkmadın aklımdan, acaba uyuyor mu? Acaba yemek yedi mi? Acaba iyi mi? Seni çok özledim.

Selin: Mesut, geçebilir miyim?

Mesut: Lütfen, hayır.

Selin: Neden? Neden bana bunu yapıyorsun?

Mesut: Ne yapıyorum?

Selin: Bir öylesin bir böylesin, bir iyisin bir kötüsün. Ben yetişemiyorum senin ruh değişimine. İçki de içmişsin. Her şey o kadar çözülmüyor Mesut, 2 ay önce bir şey yaşadık ve bitti diyemiyorum ben senin gibi.

Mesut: Deme, deme de, beni sevmeyi denesen biraz.

Selin: Denediğim için buradayım zaten. İstesem gidemem mi sanıyorsun?

Mesut: Gidersin ama gitme. Sensiz yapamam ben.

Selin: Yaparsın, hayatının önce ki kısmına devam edersin.

Mesut: Önceki kısım, senden önce yaşamıyordum ben, babam ve değişik şirket takıntısı beni bitiriyordu, işten eve evden işe gidiyordum.

Selin: Şimdi de öyle...

Mesut: Hayır, şimdi işten sana senden işe gidiyorum. Bana huzur veriyorsun.

Selin: Mesut, yapma. Zorla evlendirildiğimizi hatırlatmayayım sana istersen.

Mesut: Evet, zorla. Aslında itiraf etmeliyim ki ben zorla evlendirilmedim, seni gördüğümde iyi anlaşacağımızı biliyordum, seni seveceğimi, sana aşık olacağımı. Ve öyle de oldu.

Selin: Mesut biz anlaşamıyoruz.

Mesut birden Selin'i öper. Selin başta şaşırır ama dayanamaz ve o da öpmeye başlar. Selin bir anda yumuşamış gibidir. O da Mesut'u çok özlemiştir ama duruşundan ödün vermek istemiyordur. Ayrıldıklarında Selin başını yere eğer, Mesut Selin'in çenesinden nazikçe tutup başını yukarıya kaldırır.

Mesut: Pişman mısın? Evlendiğin için? Benimle?

Selin ilginç bir şekilde başını "hayır" anlamında sallar.

Selin: Bu değişik kişiliğini seviyorum sanırım. Düzelebilecek gibisin.

Mesut: Seni seviyorum Selin Güneri.

Selin: Sana neden kızgın kalamıyorum?

Mesut: Bilmiyorum. Ama bu durumu seviyorum.

Bu sefer Selin Mesut'u öper. Mesut şaşırsa da karşılık verir. Kırgınlıklarını ve yaşadıkları şeyleri bir kenara bırakıp çok güzel bir gece geçirirler beraber.

-sabah-

Sabah Mesut uyanır. Odaya bakar ama Selin yoktur. Onun lavaboda olabileceğini düşünür. Kalkıp üzerine röpteşambırını giyer ve lavabonun kapısını tıklatır, içeriden ses gelmiyordur, Mesut Selin'e seslenir ve içeriye girer. İçeride kimse yoktur. Mesut bu sefer Selin'in aşağıda olabileceğini düşünür. Duş almaya karar verir. Duştan çıktıktan sonra giyinir ve odaya gelir. Yatağın Selin'den tarafının köşesinde bir not olduğunu görür. Notu eline alır ve okur.

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin