X çoktan gitmiştir. İki tane adamı geride kalmıştır ve onlar da gidiyorlardır.
Köylüler hemen polise haber verirler. Polisler hızla gelirler. Dalgıç ekipleri hemen suya dalarlar. Mesut çıkartılır önce. Kalbi durmuş ve ciğerleri çoktan su ile dolmuştur. Ambulansa bindirildiğinde kalbini tekrardan çalıştırmaya çalışırlar ama başarılı olamazlar.
Ekipler hala Selin'i ararken Rızalar gelirler.
Ali: Abim? Abim nerede? Mesut Güneri nerede?
P.M.: Mesut Bey deminden ambulansla hastaneye gönderildi.
Ali: Durumu nasıldı? Yaşıyor değil mi?
P.M.: Maalesef. Başınız sağ olsun.
Ali: NE?! Nasıl olur? A-Abim, öldü mü?!
O sırada Selin yukarıya çıkartılıyordur.
P.M.1: Yardıma gelsin birileri.
P.M.2: Geldik biz.
Polisler Selin'in siyah ceset torbasına konulmuş bedenini yukarıya çıkartıyorlardır. Pınar bunu görünce yıkılır. Tabi diğerleri de.
Pınar: Se-Selin?
Ali: Kahretsin! KAHRETSİN! Nasıl olur böyle bir şey? Nasıl olur? Bir şere*siz yüzünden, nasıl olur?!
Rıza: Bize bu acıyı yaşatan adamı buldunuz mu?
P.M.: Ekiplerimiz bir plaka yakalamışlar, baskında X ve adamları ele geçirildi. Şuanda emniyete götürülüyorlar.
-X'in sorgusu-
P.M.: Neden yaptın bunu? Burnunu kırdığı için birisine bu kadar kinlenmez kimse.
X: Burnumu kırdı, işlerimi bozdu, onun yüzünden ailem dağıldı, babamlar desteğini kesti benden. Ben de onun ailesini dağıttım. İyi ki de yapmışım. İkisi de öldü değil mi? Bebeğe yazık oldu ama ne yapalım, mukadderat.
P.M.: Kes lan! Doğruyu anlat bize!
X: Doğru söylüyorum.
İçeriye birisi gelir.
P.M.*: Adamın deli raporu varmış. Yapmıştır dediklerini. Adamları da aksini iddia etmiyor. Boşu boşuna gitti adamla kadın.
X sesli bir şekilde gülmeye başlar.
P.M. ve P.M.* bir güzel döverler X'i. X hapse atılır.
SelMes'in cenazesi yapılır diğer gün. Herkes çok üzgündür. Selin ve Mesut artık yoklardır. Ali perişan olmuştur. Hem abisini hem de yengesini kaybetmesi ona ağır gelmiştir. Abisi ve yengesinden hatıra olarak Garip'e bakıyorlardır. Ona gerçekten çok iyi bakıyorlardır ama artık o da iyice yaşlanmıştır.
Neyse yıllar geçer böylece. SelMes'in acısı hala tazedir.
Bu senaryo biraz kısa oldu, üzgünüm. Yorumlarınızı veyeni senaryo fikirlerinizi bekliyorum. @selmes_senaryolari #arkasokaklar #selmes #aşk
**Bu arada ismin senaryo ile pek bir ilgisi yok ama başka isim bulamadım, zaman ayırıp da okuduğunuz için çok teşekkür ederim.**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
AçãoBu biraz değişik olacak belki ama bu sefer tek bir senaryo paylaşmayacağım. Yani bir çalışma altında dört-beş farklı senaryo olacak. Senaryoların hepsi de selmes ile ilgili olacak. Oy vererek ve yorum yaparak destek olursanız çok sevinirim. İnstagr...