Mesutyatmadan önce camdan bakıyordur ve evin dışında birisinin olduğunu görür.Görevliler orada durmuyordur ve kadın bunu bildiği için orada duruyor gibiduruyordur. Mesut kadını izlemeye başlar. Kadın Selin'e benziyordur. HattaSelin'dir. Mesut bir an hayal gördüğünü düşünür ve yatağına gidip yatar. Birkaçdakika sonra tekrar cama gelir ama kadın gitmiştir. Mesut hayal olduğunainandırmıştır kendini. Gidip yatar yatağına ve uyur. Sabah erkenden şirketegider ve kafasını boşaltmak için çalışmaya başlar. Akşama kadar çalışır. Akşamkapısı tıklatılır ve Mesut bu sayede dosyalarını bırakıp gerçek hayata döner. Mesut "gel" dedikten sonra kapı açılır ve bir kadın gelir.
Gelen Aylin'dir.
Mesut: Aylin?
Aylin: Abi, gelebilir miyim?
Mesut: Ta-Tabi, gel. Bir sorun mu oldu? Sen gelmezdin.
Aylin: Selin'den haber alabildin mi diye soracaktım. 4 ay oldu, hiçbir iz yok. Sanki bu dünyaya hiç gelmemiş gibi.
Mesut: Selin'den hiçbir iz yok, haklısın. Ama o gelecek, ben eminim. 4 yıl geçse de gelecek. Yazdığı notta geleceğini yazmış çünkü.
Aylin: Abi ama o sadece bir not. Yani ya fikri değiştiyse, hiç gelmeyecekse?
Mesut: O da bir ihtimal ama şuan bunları düşünmek dışında ne yapabiliriz ki?
Aylin: Hiç böyle yapmazdı, en azından gittiği yeri bana söylerdi, arada arardı. Ama böyle yok olup gitmezdi.
Mesut: Önceden de mi gitmişti?
Aylin: 3 kere böyle gitmişti ama en uzun 2 hafta sürmüştü.
Mesut: Belki kendine yeni bir hayat kurmuştur.
Aylin: Selin öyle birisi değil, arkasında bıraktığı kişileri unutup yoluna devam edebilecek birisi değil.
Mesut bir şey diyemez, Aylin biraz daha durup gider.
Aradan 3 gün geçer. Mesut yine şirkette dosyaları ile çalışıyordur. Öğle arasından geldikten sonra Hüsnü ile toplantı yapmışlardır ve bu yüzden kafası doludur. Kapı açılır ve içeriye birisi girer. Mesut kafasını kaldırıp baktığında şaşkınlığını gizleyemez.
Mesut: Se-Selin.
Selin: Gelebilir miyim?
Mesut ayağa kalkar ve kapıya doğru birkaç adım atar.
Mesut: Gel, gel tabi.
Selin: Beklemiyordun sanırım beni?
Mesut: Açıkçası beklemiyordum.
Selin: 4 ay geçti, koskoca 4 ay. Bu zamanda bolca düşünme fırsatım oldu.
Mesut: Eşyalarını almak için mi döndün? Eve gitmeliydin o zaman.
Selin: Döndüm evet ama eşyalarımı almaya değil. Sana döndüm. Bize bir şans daha vermeye karar verdim, yani sen de istersen. Aile olmaya ihtiyacım var.
Mesut: Tekrar gidersen...
Selin: Hayır, eğer beni tekrar seveceksen gitmem. Ben seni seviyorum çünkü. Gerçekten.
Mesut şaşkındır.
Bu sırada Selin ve Mesut karşı karşıya duruyorlardır, aralarında 3 adım falan vardır. Mesut birden Selin'e yaklaşır ve onu öper. Selin'de karşılık verir Mesut'a. Hasretle öpüşürler. Selin bir kez daha anlar Mesut'u sevdiğini ve ona aşık olduğunu.
Ayrıldıklarında Selin Mesut'un boynuna sarılmıştır, Mesut'ta ona sarılmıştır tabi.
Mesut: Sen gerçek misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
AçãoBu biraz değişik olacak belki ama bu sefer tek bir senaryo paylaşmayacağım. Yani bir çalışma altında dört-beş farklı senaryo olacak. Senaryoların hepsi de selmes ile ilgili olacak. Oy vererek ve yorum yaparak destek olursanız çok sevinirim. İnstagr...