BEŞİK KERTMESİ-18. BÖLÜM

162 9 0
                                    

-sabah-

Fazıl sabah yedi gibi Mesut'un odasına gelir.

Fazıl: Mesut Bey, Selin Hanım'ın aracını bulduk.

Mesut: Nerede?

Fazıl: Bir uçurumun kenarında. Kendisinin de içinde olduğunu söylediler.

Mesut: Çıkalım hemen.

Mesut Selin'in bulunduğu yere gelir. Selin arabasının ön tarafındadır. Arkası dönük olduğundan kimin geldiğini görmemiştir. Birkaç adet arabanın geldiğinin farkındadır. Dönüp bakma zahmetine girmemiştir. Mesut arabadan inip sakince Selin'in yanına gelmiştir.

Mesut: Ne işin var burada?

Selin yan tarafta ve kendisinden yaklaşık 5 metre ileride duran Mesut'a bakar daha sonra arkada ki arabalara bakar.

Selin: Aynı soruyu bende sana soracaktım.

Mesut: Bu halde neden buradasın? Evde dinleniyor olman lazım.

Selin: Ev... Ne görkemli bir kelime. Çatısı olan her yer ev midir? Bence değildir.

Mesut: Saçmalamayı keser misin? Hadi yürü, eve gidiyoruz.

Selin: Saçmalamıyorum... Burada kalmak istiyorum. Git buradan. Siz gelmeden önce ne kadar güzel bir yerdi burası. Sessiz, sakin ve yaşam dolu.

Mesut: Kafan mı güzel anlamadım ki. Hadi gidiyoruz.

Mesut Selin'e yaklaşmıştır biraz daha.

Selin: Gelmiyorum.

Mesut Selin'e daha da yaklaşmıştır ve kolundan tutmuştur.

Mesut: Hadi, gidiyoruz.

Selin kolunu çekiştiren Mesut'tan kurtulmak için kolunu çeker.

Selin: Gelmiyorum.

Mesut: Selin! Sinirlenmeye başlıyorum!

Selin: Nasıl korktum anlatamam!

Mesut: Kucağıma alıp götürmemi istemiyorsan yürü hadi!

Selin: Gelmiyorum!

Mesut: Sen hep böyle miydin? Çocukken falan! Ailene acıyorum bazen. Yürü hadi.

Selin bu sözle birlikte durgunlaşmıştır. Ailesi hakkında konuşulmasını sevmiyordur. Onun zayıf noktası ailesidir.

Selin: Ailem hakkında konuşma.

Mesut: Ailen mi? Off, yorma beni Selin, yürü hadi.

Selin: Sakın bir daha ailem hakkında konuşma!

Mesut: Ne yapacaksın! Öldürecek misin beni?

Selin: Sana sakın bir daha ailem hakkında konuşma dedim! Umarım duymuşsundur.

Selin sinirle kendi arabasına biner ve kapıları kilitler. Mesut çok sinirlidir ve sinirle Selin'in arabasına vurur elini. Selin korkar ama duruşundan da ödün vermez. Mesut arabadan uzaklaşıp kendi arabasına bindiğinde arabasını çalıştırır ve eve gelir. Mesutlar da onun peşinden gelmişlerdir. Selin biraz zorlansa da hızla odasına çıkar. Lavaboya gidip kapısını kilitler ve suları açıp ağlamaya başlar. Ne zaman ailesinin bahsi geçse kendini ağlamaktan alıkoyamıyordur.

-aradan bir hafta geçer-

Selin Tunç'ta dahil neredeyse kimseyle konuşmamıştır bu bir haftada. Yaraları iyileşmiştir. Bu bir haftada uzunca düşünme fırsatı olmuştur. Mesut ile neredeyse hiç konuşmuyorlardır. Birbirlerini yemekte ve gece uyumak için yatağa geldiklerinde görüyorlardır.

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin