SelMes biraz dibe doğru batarlar. Selin gördüğü şeyi arar ve kısa sürede bulur. Mesut Selin'in işaret ettiği şeye doğru yüzer yavaşça. Yaklaştığında hemen Selin'e döner ve ona doğru yüzer. Selin'in kolundan tutup hemen yüzeye çıkartır.
Selin: O ne?
Mesut: Söyleyeceğim ama sakin ol tamam mı?
Selin: Tamam. Korkutma beni.
Mesut: Aşağıda çöp poşetlerine sarılmış bir ceset var.
Selin: NE!
Selin korkudan açılan ağzını kapatır eli ile. Sudan çıkmak istiyordur.
Selin: Ne-Ne yapacağız? Çıkalım sudan. Kesin onu bulduğumuz için başımız yanacak. Off.
Mesut Selin'in kolundan tutar.
Mesut: Selin, sakin ol. Bir şey olmayacak.
Selin: A-Ama, aşağıda ceset var ve biz de suyun içindeyiz.
Mesut: Selin, tamam. Ben halledicem. Gel çıkalım sudan.
Selin: Çı-Çıkalım.
SelMes sudan çıkmışlardır. Onlar denizdeyken diğer iki kişi gitmiştir. Sahilde sadece onlar vardır artık. Selin şok içindedir. Hemen çantasından havlusunu alır ve havlusuna sarılı bir şekilde yere oturur.
Selin: Po-Polise haber vermemiz lazım.
Mesut: Ben arayayım, sen su iç, sakinleş biraz.
Selin: Adamı öldürüp denize atmışlar, hatta belki kadını. Ve biz o suda yüzdük. Hiçbir şey yokmuş gibi.
Mesut: Bilmiyorduk.
Mesut telefonunu eline alır ve polisi arar. Durumu anlatır ve kapatır.
Mesut: Geliyorlar.
Selin başı ile onaylar. Havlusunu yerdeki örtünün üzerine bırakıp bikinisinin üzerine pareosunu giyer.
Polis gelir yarım saat sonra. SelMes ifadelerini verirler. Çöp poşetine sarılıp denize atılan cesedi çıkartırlar sudan. Selin korkuyordur. Poşeti açtıklarında cesedin bir kadın olduğu anlaşılır. Selin kendini tutamaz ve ağlamaya başlar, bu yaşadıkları çok fazladır.
Mesut Selin'in yanına gelir. Selin hiç düşünmeden Mesut'a sarılır ve ağlar. Mesut eli ile Selin'in sırtını sıvazlar. Selin ayrıldığında gözlerini siler ve derin bir nefes alır.
Mesut: Su içer misin?
Selin başı ile reddeder.
Selin: Kadını öldürüp denize atmışlar Mesut, KADINI!
Mesut: Tamam, biliyorum zor bir durum ama sakin kalmalısın.
Selin: Kimin yaptırdığını bulacaklar değil mi?
Mesut: Araştıracaklar.
Selin: Bulurlar ama değil mi?
Mesut: Umarım.
Selin tekrar ağlamaya başlar. Bir süre sonra kendini toparlar. Polisler ile konuşurlar ve otele dönerler.
-oda-
Selin koltuğa oturur, pek konuşmuyordur, dalgındır.
Mesut: Duşa gir istersen, rahatlarsın.
Selin: Tamam.
Selin duşa girer. Mesut'ta o sırada aşağıya iner ve yemek alıp gelir.
Selin duştan çıktıktan sonra Mesut'ta duşa girer. Selin üzerini giyinmiştir ve saçlarını havlu ile kuruluyordur. Birkaç dakika sonra Mesut duştan çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
AcciónBu biraz değişik olacak belki ama bu sefer tek bir senaryo paylaşmayacağım. Yani bir çalışma altında dört-beş farklı senaryo olacak. Senaryoların hepsi de selmes ile ilgili olacak. Oy vererek ve yorum yaparak destek olursanız çok sevinirim. İnstagr...