Özgür ' den ...
Heyecan, öfke , mutluluk , utanma mavi gözlerinde hepsini barındırıyordu.
Sonra benden Utanıp kafasını çevirdi.Ona çok sinirliydim. O kadar aptaldı ki bana dumandan rahatsız olduğunu söylemedi. Yalan söylemeyi bile beceremediği halde sürekli yalan söylüyordu.
Başta ne yaptığını anlayamadım. Titremeye başladı gözlerini kapattı. Ayakta zor duruyordu dışarı Çıkamayacak kadar kötü olduğunu anlayınca nefes alıp onu öptüm. Öpüşmeyi bile bilmiyordu. Dilini ağzımda saçma sapan gezdirdi. Ondan ayrılınca herşeyi farketti.
Ama bu onun nefes almasını sağlamıştı.Onun yalanları yüzünden kendime verdiğim sözü tutamadım. Kimseyle öpüşmemem gerekiyordu. . Bu bende ihanet etmiş hissi uyandırıyordu.
Sahne alan çocuğun gözüne uzun süre baktı. Gözünden bir damla yaş düştü. Gözünü elinin tersiyle silip çıkışa doğru yamuk yumuk yürümeye başladı.
Arkasından geldiğimi bildiği halde benden önde gidiyordu utanmıştı.
Bir çocuğa çarptı. Çocuk ona yaklaşınca yanında belirdim. Sarhoşken saçma birşey yapıp sonra da başımın etini yiyecekti.
Çocuk beni tanıyordu ama ben onu tanımıyordum. Buraya geldiğimde insanların yüzüne bakmazdım saatlerce oturup içkimi içer sonra da geceyi kızlarla birlikte olarak geçirirdim onlarda da kızların yüzleriyle ilgilenmezdim .
Miray ' ı da takıldığım kızlardan sanıyordu.Daha o kadar kafayı yememiştim. kafasıyla selam verip yanımızdan uzaklaştı.
Miray sonunda kafasını kaldırıp bana baktı . Göz Yaşları kurumuştu.
"Nasıl beni Öpebilirsin hemde ilk öpücüğümü benden aldın benimle evlenmek zorundasın kız öpmek hobilerin arasındamı yoksa ağzını konuşmak yerine böyle şeylere mi harcıyosun beni ne doktorlar mühendisler öpmek istedi de ben izin vermedim ama sen bana kendimi basit hissettirdin ? "
Sonunda konuşmayı bırakıp yüzüme baktı.
Sarhoştu ve herzamanki gibi saçmalıyordu
Önce utanıyor konuşmuyor. Sonra da hic susmuyordu. Ilk öpücüğü olmasın onu öpmeden önce şaşırabilirdim ama öpünce ilki olması hiç şaşırtmadı.Gözlerimi devirip elimi saçlarımın arasından geçirdim ona yaklaşıp
"Senin yüzünden yapmak zorunda kaldım. Ve inan çok pişmanım "
Kaşlarını çattı . Sonra bana bakıp
"Çok mu kötüydü ?"
Gerçekten salaktı. Önce onu öptüğüm için bağırıp çağırıyor sonrada pişmanım diyince ciddiye alıp üzülüyordu. Oysa benim pişmanlık sebebim farklıydı.
"Evet"
Kaşları hala çatıktı.
Söyleyecek birşey bulamayınca arkasını dönüp yürümeye başladı.
♡♡♡
Elimdeki Sigarayı dudaklarıma yaklaştırıp derince ciğerlerime çektim.
Bana huzur veriyordu. Boktan hayatımdan biraz olsun soyutluyordu.
Bardaktaki Içkiyi alırken gözüme kolumdaki yazı takıldı bugünkü olay yüzünden tekrar kendime kızdım.
"Özgür eve bıraktım. Gidene kadar önce sürekli ağladı sonra ağladığını unutup iğrenç espriler yaptı. kapısına ulaşana kadar da iki kerede düştü. "
Bu ondan beklenebilecek birşeydi sinirle yanımdan ayrılmıştı. Ama yarın yaptıklarına pişman olacaktı. Ve en kısa zamanda tekrar başıma üşüşecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİNOKYO
Teen FictionAşk neydi? Keşftmekti bence bilmediğin bir yolda derinlere inmekti.. Tam da şuan onun gözlerindeki kayboluşumdu O kelimeyi sevmesemde bana" pinokyo" deyişiydi .