14.BÖLÜM~ŞAKA~

192 24 10
                                    

Romeo ile Jüliyet kimdi ki bizim aşkımızın yanında . Yani benim aşkımın yanında. Bunca zamandır  Çağlar'a karşı  derin duygular besliyordum ama sadece hayaldeydi Çağlar Özgür ise hayallerimden de güzel bir gercek olmuştu.

Çağlar beni farketsin diye Özgür'le takılırken ben Özgür'ü farketmiştim.

Kuru betona oturmaktan heryerim tutulmuştu.

Az önce ki güzel laflarımın ardından Özgürün git artık deyişine gurur yapmıştım ve kapıyı çarpıp kapının önüne oturmuştum.

Niye gurur yapıyorsam sanki simdi ne güzel içerde oturuyor olucaktım karnımda tok olucaktı belki ..

Bu yaptığı ayıpdı ama gercekten görür o gününü .

Ayağa kalktım çantamdan telefonumu çıkardım.

✉"Özgür yetiş arabanı çiziyorlar"

Dedikten sonra en az onun kadar mükemmel  arabasının yanına gittim.

Çantamdan anahtarı çıkardım. Ohho görur o simdi gününü
Özgür hala dışarı çıkmamıştı . Acaba bu devasa Bugatti onun için bu kadar  değersizmiydi ?

Şahsen benim olsa içinden çıkmazdım.

Sonunda kapıdan göründü. Tabi görünecekti kimse Bugattisini  çizilmesine bişey demicek kadar salak olamazdı.

Gözünü benden ayırmadan yanıma geldi.

"Bravo çok komiksin "

Kendimi alkışlamayı düsünsemde faaliyete geçirmedim.

"Öyleyimdir de şuan şaka yapmıyorum beni gecenin bu vakti dısarda  bıraktın çok kırıldım sana doğrusu kırılıncada ben hep bugatti çizerimde"

"Miray saçmalamayı kes ve gel buraya bırak onu "

Güldüm ama karşılıksız oldu . Onun değer verdiği şey ellerimin altındaydı
Suan gayet ciddi duruyordu. Benim gülmem onu daha da sinir ediyordu.

"Mirayy"

"Efendim duyamadım benden mi hoşlanıyorsun "

Çatık kaşları beni dövecek gibi olsada mutluydum.

"Evine mi çağırıyorsun bilmem ki  gelsemmi ?"

"Saçmalama"

Zaten şaka yapıyordum. Amacım sadece onu korkutmaktı  Bugattiyi çizmeyecektim elbette. Ama Özgür ciddiye almıştı . Bunu yapacak kadar deli olduğumu  kanıtlamıştım anlaşılan.

Diğer elimi tutup beni kendine çekti. Eğilmiş  yüzü yüzüme o kadar yakındı ki burunlarımız çarpışacaktı nerdeyse.

"Yapma dediğim seylere bayılıyorsun"

"Sey evet bayılıcam galiba yani şey şaka yaptım evet senin sinir etmek güzel "

Utandım. Ve kızardım .

"Uslu dur"

Elma kokukusu burnuma geldi. Tam o sırada karnım guruldadı. Inanmıyorum ya tam zamanıydı gerçekten

"Pekala "

Elimi bırakıp evine doğru yürürken arkasından koştum ve sırtına atladım.

"Ben de eve gelicem "

Beni sırtından kucağına  çekti

"Çok istiyorsun demek"

Kapıdan içeri girerken ne söylediğini anlamamıştım. Ama korkutmuştu bu kelimeler beni

PİNOKYOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin