Çince gibi görünen yazılara uzaylı gibi bakarken kendimi gerizekalı gibi hissettim. Iç Sesim niye acaba? diyordu. Gerizekalı kısmı değilde çalışmama, anlamama kısmı doğruydu. Hiç bir zaman matematiğim iyi olmamıştı.
Ya bu ders bu kadar zordu yada ben bu matematikten birşey anlamıyodum . Birinciyi tercih ederdim.Tahtayı kesmeyi bırakıp gözümü sınıfta gezdirdiğimde tek dersi dinleyenin ama anlamayanın ben olduğunu fark edip kendimi tebrik ettim. Herkes başka şeylerle ilgileniyordu.
Zilin sesini duyduğumda kimse hareket etmediğini görünce öldüklerinden süphelenip Gizemi dürttüm telefonla oyun oynuyordu.
"Ney"
"Ney değil zurna"
Dediğimde yüzünü buruşturup dil çıkarıp tekrar sıraya yattı.
Niye kimse benim espirilerime gülümüyor?Isyanımla kimsenin ilgilenmediğini anlayıp
Serkan ve Rüzgar'a baktığımda telefonlarından birşeye bakıyorlardı telefona uzandığımda Rüzgar güldü."Senin yaşın yetmez çirkin "
Serkana tip tip baktım. O da göz kırptı. Neye yaşım yetmezdiki ?
Gizem yaklaşıp kulağıma
telefonlarından +18 sapık videolar izlediğini söyledi . Ohaa aklımın kıyısından bile geçmedi. Elimle ağzımı kapadım.Öksürmeye başladım.
Fısfısımı çıkarırken önüme bir su şişesi koyuldu. Kafamı kaldırdığımda Şeref siyah gözleriyle bana bakıyordu. Fısfısımı ağzıma sıktım."Teşekkür ederim "
Kendimi suçlu hissettiren siyah gözler hala üzerimdeydi.
Şeref beni çok seviyordu. Ve ona karşılık veremem onu üzüyordu. Sorun sende değil bende, daha iyilerine layıksın gibi laflar ona sökmüyordu. Dolaylı yoldan bende üzülüyordum. Bugün onu hayal kırıklığına uğratmıştım. Ama o hala bana su uzatıyordu. Sevgiyi hak eden biriydi. Onu kendime benzetiyorum karşılıksız bir aşk ama bir fark var ben sevdiğimi belli edemeyecek kadar gururluydum. Birde tabiki Çağlar kadar şerefsiz değildim ."Bende gözün için özür dilerim hedef sen degildin "
Söylediğine gülüp elimi gözüme yaklaştırdım. Beyaz tenli olduğum için mor olmuştu. Neyseki mor en sevdiğim renkti ve kırmızıdan iyiydi. Rüzgar birden kükredi.
"Miray ' ın gözünü sen mi yaptın ? Miray hani düşmüştün? "
Ben yine Kızarmaya başladım . Serkan ve Rüzgar Şeref'e doğru yürüyünce Aralarına girdim .
"Bakın Şeref Özgür ' e yumruk atacaktı bende kavga çıkmasın diye araya girdim.
isteyerek olmadı "Şeref ' i savundum. Serkan elini kaldırıp
"Özgür kim ?"
" Özgür benim erkek arkadaşım"
"Sen ve erkek arkadaş "
Güldüğünde dişlerimi göstererek karşılık verdim.
"Sana kim baktı merak ediyorum . Ya kör ya topal"
Tam ağzımı açacakken Şeref araya girip
"Ben seviyorum ne körüm ne topal"
Beni sağlam birinin sevdiğine mi sevinsem? yoksa karşılık veremedigimemi üzülsem bilemedim.
"Durun siz kardeşsiniz "
Söylediklerime kimse tepki vermeyince
Iç Sesim isyanlaYine mi gol değil diyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİNOKYO
Teen FictionAşk neydi? Keşftmekti bence bilmediğin bir yolda derinlere inmekti.. Tam da şuan onun gözlerindeki kayboluşumdu O kelimeyi sevmesemde bana" pinokyo" deyişiydi .