12.BÖLÜM~İTİRAF~

1K 62 31
                                    

Kulağımı tırmalayan kapı sesi eşliğinde ağırlaşmış göz kapaklarım açılması bir oldu.

Etrafa bakındığımda Özgür'ün arabasında olduğumu farkettim. Ama Özgür yoktu . pencereden dışarı baktığımda Özgür'ün biriyle tartıştığını farkettim. Trafikte öndeki arabanın sahibiyle kavga ediyor gibi görünüyordu. Ve çok sinirli gibiydi.

Başımın ağrısı biraz dinmişti. Çantamın Cebinden fısfısımı çıkarıp ağzıma sıkıp arabadan aşağı indim.

Soğuk bedenimi ele geçirirken Özgür'ün yanına gittim.Ama o benim geldiğimi bile farketmedi .

"Senin ben ecdadını s****. Doğru konuş benimle"

Ağzım bir karış açık kalmıştı. Küfür eden erkeklerden nefret ederdim . yüzümü kızartsada ona küfür yakışmıştı.

Anlaşılan karşıdaki adam Özgüre küfür etmişti . Özgürde ona, bana nasıl küfür edersin diye küfür etmişti. Çok saçmaydı.

" Sende adam gibi sürseydin asıl ben senin ecdadını s**** "

Adam biraz olsun alttan alsaydı yumruğu gözüne Yemicekti .
Özgür ikinci yumruğu atacakken kendimi öne sürdüm .

" Özgür başım dönüyor "

Özgür beni duymamazlıktan gelip adamın yakasına tekrar yapıştı.
Anlaşılan daha inandırıcı birşey yapmam lazımdı.

Kendimi yere attım .
Gözüm kapalı olduğu için etrafı göremiyordum. Ama kimse beni önemsememişti ya da bayılma taklidime kimse inanmamıştı.


Taki tenime biri deginceye kadar gözümü açmamak için direniyordum. Alnıma biri dokundu kim olduğunu merak ediyordum. Biraz daha yaklaşıp nabzıma dokunduğunda o muhteşem kokusundan Özgür olduğunu tanıdım . Büyülenmiştim.

Özgür omzumdan ve belimden tutup beni kaldırmaya yelteniyordu ki kulağıma bir yumruk sesi geldi yerdeki soğukluğu tekrar tenimde hissettim.

Tekme ve yumruk sesleri kulağımı doldururken birden gözümün birini açıp etrafı süzdüm . Adam Özgüre vurmuştu .

"Özgür "

Diye bağırıp oturduğum yerden kalktım .

Özgür gözünün birini tutarak adama vuruyordu . Aralarına girdim . Özgür'ü kolundan tuttum.

" Özgür lütfen"

Beni dinlemeyerek adama yeltendiğinde adamın önüne geçtim .

"Önce Beni dövmen lazım "

Bana öyle kötü bakıyordu ki gözümü ondan ayırdım gözüne bakarak dayak yemek garip olurdu.

Kolumdan tutup arabaya sürükledi .

Vurur yüze ifadesi, dövmedi beni bitanesi

Adam arkamızdan

"Benimde böyle sürtüğüm olsa bende korkup kaçırdım"

Özgür'ün Kolumu tutan elleri sıkılaşmıştı. Canımı acıtıyordu.
Adama bana bana öyle demesi incitsede kulak asmamaya çalıştım.

Gerçekten bana değer veriyor olmalıydı. Yoksa az önce haşat ettiği adamı ben önüne geçince vazgeçmişti.
Arabanın kapısına geldiğimizde beni koltuğa atıp kapıyı yüzüme çarptı.
Ben onunda arabaya binmesini beklerken uzaktan kumanda ile üstümü kitleyip az önce kavga ettiği adamın yanına doğru gitti . Adamı bindiği arabadan indirip gözümün önünde adamı tekme tokat dövmeye başladı . Adama o kadar vurdu ki adam en son yerden kalkamaz oldu .
Çevredekiler başına toplanmıştı ama kimse korkudan bir şey yapamamıştı çünkü Özgür deli gibi adamı dövüyordu. Onu acımasız görmüştüm ama şimdi çok farklıydı deliye dönmüş gibiydi .

PİNOKYOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin