Multimedyada Çağlar var.
Ayaklarıma biraz daha dayanmaları gerektiğini fısıldayıp yürümeye devam ettim. Neyseki spor ayakkabı giymiştim. Ayaklarımı dün iyice evde dinlendirmiştim. Babaannem çok ısrarcı olup beni doktora götürmek istesede reddetmiştim .
Düştüğüm üzerinde çok durmamışlardı zaten alışıklardı sakarlığıma .
Parka ulaştığımda kendimi bankların birine attım.Cebimdeki telefonu çıkartıp rehberden Özgür ' ün numarasını buldum.
Şuan bu yaptığım tabiri caizse tükürdüğünü yalamak oluyordu.Özgür O gün onun resmine dediklerimden sonra hiç bişe demeden evden çıkmıştı .
Zaten ona Söylediklerimden sonra ne denirdi kiNumarayı tuşlayıp kulağıma dayadım. Tam kapanmaya yakın o güzel sesini duydum.
"Alo"
" Ben Miray "
"Biliyorum, Ne istiyorsun?"
Benimki gibi ergen sesi çıkmıyordu ondan. Sesi benimkinin aksine telefonda bile çok güzel ve net geliyordu.
" Sesim kötü mü çıkıyor ?"
" Bunu sormak için mi aradın? "
" Hayır şey musaitmisin ?"
" Değilim "
"Hiç mi ?"
Cevap gelmeyince toparlamaya çalıştım.
" Yani bugün pazar musaitsindir diye düşündüm. "
" Ne söyleyeceksen çabuk söyle yoksa kapatıyorum. "
Biran sinirli yüzü gözümün önüne geldi.
" Özür dilerim "
"Dileme kapatıyorum artık "
" dur daha diyeceklerim var?"
Telefon çoktan kapanmıştı üzerime.
Sonra iki kez daha aradım acmayınca
Bir kerede gizli numaradan aradım . Hiçbirini açmamıştı.
Son çare mesajlar bölümüne girdim.✉ 'Özgür bugün tatil diye plan yaptım. Eğer musaitsen seni bizim okulun ordaki parkta bekliyor olacağım. Lütfen gel gelene kadar beklicem. '
Parkta oynayan çocuklar dışında pek kimse yoktu . Kim ne yapardı ki çocuk parkında bu saatte ?
Sıkıntıdan yapacak bişey bulamayınca telefonumu çıkarıp interneti açtım. Watsapptan gelen bir mesajım bile yoktu. Hayatım o kadar monotondu ki yaşadığımdan şüphelenmemek mümkün değildi.
Sırayla herkesin durumlarına ve profillerine göz gezdirmeye başladım.
Serkan durumunu "kim vurduya gittim, birazdan gelicem. "
Yapmıştı. Kocaman bir kahkaha attım. Sonra parkta olduğumu farkedip etrafta biri var mı diye baktım.
Neyseki kimse bana bakmıyordu.
Benim durumumda elma resmi vardı.
Durumumda benim gibi sıralandı.
tekrar telefona döndüm . Çoğu atarlı yada aşk durumları yapmıştı. Şerefin durumunda ise benim adım yazıyordu . Hani gönderme yapsan felan anlarımda direk ismimi yazmıştı . Keşke karşılık verebilseydim . Şeref gerçekten çok iyi ve bana çok değer veren biriydi.Bakınmaya devam ettim . Birden Özgür yazan yazıyı görünce şaşırdım.
Tabi ya daha önce hiç farketmemiştim. Özgür bende kayıtlıydı .
Hemen profiline girdim . Profilinde gülen bir fotoğrafla karşılaşmak beni şok etti. Ben daha çok onun sinirli duygusuz hallerine alışıktım . Ama o gülmüştü. Ve bu ona o kadar çok yakışmışti ki gözleri biraz kısılmış. Muhteşem görünen düzgün dişleri ön plandaydı. Fotoğrafı çekene poz vermişti. O fotoğrafı çekenin yerinde olmak isterdim . Fotoğraf barda felan değil piknik alanı gibi yesilliklerin içinde bir bankta çekilmişti. Ve şuanki halinin aksine o kadar mutluydu ki
Profilden çıkıp duruma baktığımda durum yoktu hiç bişe yazmamıştı.
Tam Özgürlük cool bir davranıştı .
Ne bekliyordum ki " vurursan eyvallahda ölmezsem sıkıntı büyük "
Felan yazmasını beklemiyordum elbette.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİNOKYO
Teen FictionAşk neydi? Keşftmekti bence bilmediğin bir yolda derinlere inmekti.. Tam da şuan onun gözlerindeki kayboluşumdu O kelimeyi sevmesemde bana" pinokyo" deyişiydi .