Yok ona aşık olurmuşumda?
Yok o aşık olmazmışta?
Yok çok yakışıklıymışta?
Ne sanıyordu bu çocuk kendini
Yani hiç de yakışıklı sayılmazdıİç Sesim 'çarpılacaksın' diyordu.
Haklıydı
Çarpılacaktım vallaDün gece beni öpecek gibi yapıp geri çekilmişti. Sonra da geçen bara geldiğimizde beni eve bırakan çocuk tekrar eve bırakmıştı.
Arkadaşından şu 'ben aşkı yaşadım ve bitti ' dediği aşkını öğrenmek için ağzından laf almaya çalışsam da tek bir şey söylemedi . Çocukla o kadar konuştum ama adını sormak aklıma gelmemişti.
Ama bende Miraysam bu çocuğun aşık olduğu kızı bulacaktım. Ve neden ayrıldığında
Yoksa meraktan ölebilirdim.
Yada öğrenemeyip onu öldürebilirdim.
Yada o beni bana dayanamayıp öldürebilirdi.Yani işin ucunda hep ölüm vardı.
Ama onu nasıl konuşturabilirdim ki?
Zaten hiç konuşmuyordu ben ikimizin yerinede konuşuyordum.Doğal yollardan konuşmayacağına göre bende onu istemsizce
konuştururum .Bir insan nasıl istemsizce konuşur ki ?
Neyse bunu sonra düşünmeliydim.
Sabahtan beri yediğim beşinci elmayı da bitirip tabağa koydum .
beni öptü diye elmadan vazgeçecek değildim ya
Üstümü değiştirdim.
Çantamı dün Gizem getirmişti. Ve herşeyi Gizeme anlatmak zorunda kalmıştım ama olanları kimseye söylememesi için onu iğrenç espriler yapmakla tehdit etmiştim.
Ve yeterince korkmuştu.
Espirilerime gülünmesede tehditte işe yarıyordu buda bir başarıÖnce niye anlatmadın diye trip atsada sonra hak vermişti.
Çantamıda aldım ve odamdan çıkmadan tabaktan altıncı elmayıda alıp çantama atıp merdivenlere yöneldim.
"Hey gençlik"
"Günaydın Miray"
Miray dedigine göre anlaşılan dün okuldan kaçtığımı öğrenmişlerdi.
Konuşmak için bende masaya oturdum. Ve kahvaltıya odaklanarak
"Dün niye okuldan kaçtığımı merak ediyorsunuz biliyorum emin olun kötü bir şey yapmadım. bir nedeni de yok derse girmek istemedim yeni ve çok iyi bir arkadaşımla okuldan çıktık. "
Beni öpen
Benimle konuşmayan
Sürekli azarlayan
Sigara içen ve barda takılan
Çok iyi bir arkadaş
Resmen atmamış fırlatmıştım.
Ama onlar endişelenmesin diye gerçek Özgür ' den bahsetmemiştim ."Bizim için önemli olan sensin üzülmeni yada pişman olmanı istemiyoruz"
"Yok ben üzülmüyorum sizde benim için endişelenmeyin Neyse ben kalkıyorum kahvaltı yapmak istemiyorum görüşürüz gençlik "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİNOKYO
Teen FictionAşk neydi? Keşftmekti bence bilmediğin bir yolda derinlere inmekti.. Tam da şuan onun gözlerindeki kayboluşumdu O kelimeyi sevmesemde bana" pinokyo" deyişiydi .