ჩემი ცხოვრება განადგურებულია. ახლა ვდგავარ ბორდელში სადაც უფროსი აცხადებს თუ ვის უნდა ქალიშვილი ერთი ღამით. შიშისგან ვკანკალებ. არ მინდა ჩემი ცხოვრება ასეთი იყოს. ჩემმა დედინაცვალმა გამყიდა. უბრალოდ ის ფაქტი რომ აქ ვდგავარ და ასეთი ტანსაცმელი მაცვია გულს მორევს. გულს მირევს კიდევ ეს მშიერი გამოხედვა. ვხედავ როგორ იმართება აუქციონი თუ ვის ვეყოლები ღამით. აქ როგორც უბრალო ნივთი ისე ვდგავარ. ვხედავ როგორ იმატებს თანსის რაოდენობა სანამ ერთ-ერთმა ძალიან დიდი თანხა დაასახელა. მას შევხედე. ცივი გამომრტყველება. ცივი სახე სადაც თვაებში მხოლოდ სიცარიელე ჩანს. დავნებდი. სხვა გზა არ მაქვს ვერავინ გადამარჩენს.
უფროსი: გაყევი და ხმა არ ამოიღო თორემ ინანებ.მე ჩუმად გავყევი და ამავდროულად ვტიროდი. ამას სიკვდილი მირჩევნია მაგრამ ვიცი ასე კარგად არ მომექცევიან. მაწამებენ ისე რომ სიკვდილი სანატრელი გამიხდება და ასე დავლპები.
???: შემოდი
მარი: გთხოვ...
???: შემოხვალ თუ ძალით შემოგიყცანო?
მე ჩუმად შევედი. კვლავ ვტირი.
მარი: გთხოვ ეს არ გააკეთო...გევედრები.
???: ნუ ნერვიულობ არაფრის გაკეყებას არ ვაპირებ. მე ჯეონ ჯონქუქი ვარ შენ რა გქვია?
მარო: მინ მარი.
ჯქ:ასაკი?
მარი:20
ჯქ: დაბადების დღე?
მარი: 30 დეკემბერი
ჯქ: ნაშვილები ხარ? შენი მშობლები სად არიან.
ვხედავ აქ ყოფნა არ გინდა. შენს ადგილას ყველა ჩემს შარვალში ჩაძვრებოდა.
მარი: მე... ჩემმა დედინაცვალმა გამყიდა იმიტომ რომ ვალები აქვს და მევახშე მკვლელობით ემუქრება. მე არ მინდა აქ ყოფნა.
ჯქ: კარგი არ ინერვიულო არაფერს დაგიშავებ. მაგრამ შეიძლება რაღაც ვნახო?
მარი: რა?
ჯქ: შენ შეიძლება ჩემი ახლო მეგობრისთვის მნიშვნელოვანი იყო ამიტომ მინდა შევამოწმო ვცდები თუ არა. და არაფერს დაგიშავებ. რამეს რომ ვაპირებდე საწოლზე მეყოლებოდი ბორკილებით მიბმული.
მარი: კარგი.
ჯქ: შემოტრიალდი.
მე მაინც ვყოყმანობდი მაგრამ შემოვტრიალდი. მან ჩემი მხარი შეამოწმა.
ჯქ: კარგია ნიშანი გაქვს. ახლა წავიდეთ დროულად. და სხვა ტანსაცმელი ვიუიდოთ როგორც ჩანს არაკომფორტულად ხარ და თან არ მინდა ჰიონმა ასე გნახოს.
მე თავი დავუხარე თანხმობის ნიშნად. არ ვიცი რატომ მაგრამ ის ახლა ერთადერთია ვისაც ვენდობი: მაგრამ ვინაა ასეთი მნიშვნელოვანი?
YOU ARE READING
Encounter || JJK X MARI
Fanfictionრა დაემართება გოგონას რომელიც ოჯახმა მხოლოდ იმიტომ გაყიდა რომ გოგო იყო? . . იპოვის ის ნამდვილ ოჯახს? . . რა კავშირი ექნება მას მაფიის ბოს ჯეონ ჯონქუქთან? . . ეს ფიკი უბრალო გოგონაზეა რომელსაც დაბადებიდან ბედმა საშინელი ბედისწერა არგუნა.