დილით რომ გავიღვიძე ტანზე სიმძიმეს ვგრძნობდი, როცა შევხედე ჯონქუქს ჰქონდა ხელი ჩემს წელზე შემოხვეული მე კი თავი მის გულზე მედო. ის ისეთი ლამაზია. მის ნაკვთებს დავაკვირდი. ისე საყვარლად ეძინა. უეცრად ყველაფერი გამახსენდა რაც წინა ღამეს მოხდა და ვიცი რომ საშინლად გავწითლდი. უცბათ ჯონქუქმა მოძრაობა დაიწყო.
ჯონქუქი: დილამშვიდობის.
ღმერთო დილით მისი ხმა ზედმეტად სექსუალურია.
მარი: დილამშვიდობის.
ჯონქუქი:როგორ გეძინა?
მარი: საკმაოდ კარგად, შენ?
ჯონქუქი: ასე კარგად დიდი ხანია არ მძინებია.
მან გულზე უფრო მეტად მიმიხუტა.
ჯონქუქი: მადლობა გუშინდელისთვის.
მე შემრცხვა და თავზე გადასაფარებელი გადავიფარე.
ჯონქუქი: გუშინ სირცხვილი არ გეტყობოდა და ახლა რატომ მორცხვობ?
მკერდზე ფრთხილად დავარტყი.
მარი: ნუ მაწვალებ.
ის კი დამცინოდა.
მარი: კარგი ახლა უნდა ავდგე თორემ სამსახურში დამაგვიანდება.
ჯონქუქი: კარგი.
როგორც კი ავდექი ქვედა ნაწილში ტკივილი ვიგრძენი და ისევ დავჯექი.
ჯონქუქი: მოიცადე დაგეხმარები.
მაშინვე მოვიდა ჩემთან ხელში ამიყვანა და სააბაზანოსკენ წამიყვანა. ვიცი რომ ახლა სულ წითელი ვარ.
როდესაც სააბაზანოს კართან მიმიყვანა ჩამომსვა. უნდა შევსულიყავი მაგრამ.
ჯონქუქი: გინდა დაგეხმარო?
მარი: არა მადლობა თავად ვიზავ.
ეს ვთქვი სწრაფად და სააბაზანოში შევვარდი. კარი რომ დავკეტე მისი სიცილის ხმა მომესმა.
ღმერთო რას წარმოვიდგენდი ოდესმე მე და ჯონქუქს ასეთი ურთიერთობა თუ გვექნებოდა.
შხაპი დამეხმარა. როცა გამოვედი ჯონქუქი საწოლზე იჯდა და მელოდებოდა. მე კი მხოლოდ ხალათი მეცვა. ის ნელ-ნელა მიახლოვდებოდა. ვიცოდი ეს სადამდეც მიდიოდა.
მარი: ჯონქუქ უნდა მოვემზადო და სამსახურში წავიდე.
ჯონქუქი: დღეს რომ გავაცდინოთ?
მარი: არა
მე ოთახიდან გავიქეცი ის კი გამომეკიდა
ქვედა სართულზე ჩავედი მეგონა გავექეცი მაგრამ შევცდი. დამიჭირდა და ზურგიდან ჩამეხუტა. თავი ჩემს კისერში ჩარგო და უბრალოდ ასე ვიდექით და ვიცინოდით რა დროსაც ვიღაცამ ჩაახველა ამ დროს ორივემ გვერდზე გავიხედეთ და დავინახეთ შოკირებული ჯიმინი,თეჰიონი და იუნგი.
ჯიმინი: მ-მგონი ცუდ დროს მოვედით.
მე და ჯონქუქი მაშინვე მოვშორდით ერთმანეთს.
ყველა უხერხულად ვიდექით.
იუნგი: მგონი სჯობს მარიმ ჩაიცვას და ჯონქუქმა
კი ყველაფერი აგვიხსნას.
მარი: მართალია. ეს ვთქვი და ჩვენი ოთახისკენ გავიქეცი.
YOU ARE READING
Encounter || JJK X MARI
Fanfictionრა დაემართება გოგონას რომელიც ოჯახმა მხოლოდ იმიტომ გაყიდა რომ გოგო იყო? . . იპოვის ის ნამდვილ ოჯახს? . . რა კავშირი ექნება მას მაფიის ბოს ჯეონ ჯონქუქთან? . . ეს ფიკი უბრალო გოგონაზეა რომელსაც დაბადებიდან ბედმა საშინელი ბედისწერა არგუნა.