თავი 15

45 5 3
                                    

უკვე მივედით, მე და ეუნჯიმ ოთახის გაზიარება გადავწყვიტეთ. ყველა დაღლილი იყო მგზავრობის გამო ამიტომ გადავწყვიტეთ ერთი საათი დაგვესვენა და შემდეგ პლიაჟზე გავსულიყავით.

მე და ეუნჯი ტანსაცმელს ვარჩევდით მიუხედავად იმისა რომ საცურაო კოსტუმის ჩაცმა არ მინდოდა ეინჯის გამო გადავწყვიტე მაინც ჩამეცვა.

ერთი საათის შემდეგ ბიჭებმა დარეკეს და გვითხრეს რომ მზად იყვნენ. ჩვენი სასტუმრო ახლოს იყო პლიაჟთან ამიტომ პირდაპირ საცურაო კოსტუმით გადავწყვიტეთ წასვლა.

უკვე მზად ვიყავი ამ საცურაო კოსტუმში ცოტა უხერხულად ვგრძნობდი თავს მაგრამ ყურადღება აღარ მივაქციე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

უკვე მზად ვიყავი ამ საცურაო კოსტუმში ცოტა უხერხულად ვგრძნობდი თავს მაგრამ ყურადღება აღარ მივაქციე. ქვედა სართულზე ჩავედით.

ეუნჯი: მოვედით.
და აი დადგა ყველაზე არაკომფორტული მომენტი ყველა მე მიყურებდა. თავად ჩემი ძვირფასი ქმარიც დიდი თვალებით მიყურებდა.
ეუნჯი: სადაცაა შენს ქმარს დორბლი ჩამოუვა.
ჩამჩურჩულა ეუნჯიმ.
იუნგი: კარგი გეყოთ სადაცაა დორბლები ჩამოგივათ.
იუნგიმ ხელი ჩამკიდა და გამიყვანა.

ჯიმინი: ჰიონ ხომ გითხარი რომ მე მოვიყვანდი მას ცოლად მაგრამ შენ მაინც ამ ნაბიჭვარს გააყოლე.
იუნგი: კარგი გეყოს.
ეუნჯი: წამოდი ვიცურაოთ.
მარი: კარგი წავიდეთ.

მე და ეუნჯი ვერთობოდით, მიუხედავად იმისა რომ დაკავებულები ვიყავით ჯონქუქის დაჟინებულ მზერას მაინც ვგრძნობდი.
ეუნჯი: შენი ძვირფასი ქმარი თვალებით გჭამს.
მარი: არა რა სისულელეა. ხომ იცი როგორც დავქორწინდით ერთმანეთის მიმართ გრძნობები არ გვაქვს.
ეუნჯი: ვერც ერთს ვერ გამჩნევთ ამას.
ვიცი რომ მოგწონს.
მარი: შენმა ძმამ და ჯიმინმაც ეს მკითხეს მართლა ასეთი შესამჩნევია?
ეუნჯი: არა უბრალოდ მე ვხვდები.ვიცი როგორია როცა გიყვარს.
მარი: კარგი გვეყოს. მე მასთან შანსი არ მაქვს ეს ერთი წელი რომ გავა ვეცდები საზღვარგარეთ წავიდე.
ეუნჯი: კარგი წამოდი ვიცურაოთ თორემ მოვიწყონე.

Encounter || JJK X MARIWhere stories live. Discover now