თავი 7

49 6 2
                                    

დღეს ბედნიერმა გავიღვიძე რადგან კომპანიაში მივდივარ პირველად. ძალიან ბედნიერი ვარ და მიხარია რომ ამდენი მოსაწყენი დღის შემდეგ რაიმე კარგს გავაკეთებ. ავდექი შხაპი მოვოღე მოვწესრიგდი.იუნგის ნაყიდი ტანსაცმლიდან ამოვარჩიე მან სპეციაკურად მიყიდა ოფისისთვის ტანსაცმელი.

იუნგის ნაყიდი ტანსაცმლიდან ამოვარჩიე მან სპეციაკურად მიყიდა ოფისისთვის ტანსაცმელი

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ბოლოს კი ეს გადავწყვიტე. ძალიან მომეწონა პირველად ჩავიცვი ასეთი სტილის ტამსაცმელი.
ქვემოთ ჩავედი სასაუზმოდ.
მარი: დილამშვიდობის!
ბიჭები: დილამშვიდობის!
იუნგი: ძალიან ლამაზი ხარ.
მარი: მადლობა. ყველანაირად ვეცადე.
იუნგი: რაღაცის თქმა მინდოდა. ეს კვირა მინდა ჩემთან ერთად იარო კომპანიაში. და არა შენი მანქანით.
მარი: კარგი პრობლემა არაა, თან პირველი კვირა რთული იქნება ამიტომ მეც მაწყობს.
იუნგი: მართალია. ძალიან კარგი ახლა ვისაუზმოთ დროულად და წავიდეთ მძღოლი გველოდება.
მარი: კარგი.
იმდენად მიხაროდა რომ ძალიან მალე დავასრულე ჭამა. და ამის შემდეგ კომპანიაში წავედით. ძალიან ვნერვიულობდი რადგან დღეს პირველი დღე იყო მაგრამ ასევე ძალიან გახარებულიც. ადგილს ვერ ვპოულობდი ერთი სული მქონდა როდის მივიდოდი.

15 წუთის შემდეგ დიდ შენობას მივადექით. ვიცოდი რომ იუნგი მდიდარი იყო მაგრამ ამდენად? არ ველოდი ნამდვილად.
იუნგი: აბა მზას ხარ?
მარი: კი მაგრამ ცოტას მაინც ვნერვიულობ. რომ არ მოვეწონო ხალხს?
იუნგი: დამიჯერე ყველას მოეწონები და თან მიუხედავად ამისა ყველას უფროსი ხარ ამიტომ.
მარი: კარგი, შევიდეთ.
როდესაც შევედით ყველამ შემოგვხედა ყველა მაკვირდებოდა. ზოგი ბედნიერი სახით მაკვირდებოდა ზოგიც კი ზიზღის თვალებით მიყურებდა. რა თქმა უნდა ეს არ მესიაკოვნა. რა თქმა უნდა თავდაჯერებულად შევაბიჯე კომპანიაში. შეიძლება ასეთი გამოხედვა ამანაც გამოიწვია.
იუნგი: დილამშვიდობის ბატონო კან (kang)
კანი:დილამშვიდობის ბატონი და ქალბატონო მინ
მარი: დილამშვიდობის.
იუნგი: კაბინეტი მზადაა?
კანი: დიახ
დავემშვიდობეთ ბატონ კანს და ლიფტისაკენ წავედით. 23სართულს რომ მივაღწიეთ ლოფტი გაიღო. იქ ყველაფერი ძალიან კარგად იყო მოწყობილი და მხოლოდ 4 კაბინეტი იყო.
იუნგი: წამოდი შენს კაბინეტს გაჩვენებ.

Encounter || JJK X MARIWhere stories live. Discover now