თავი 4

50 6 0
                                    

საღამო ჩვეულებრივად მიდიოდა, იუნგი ყველას ჩემს თავს აცნობდა და მე ამაყად ვიდექი. ვერცკი დავთვლი რამდენ ადამიანს ჩამოვართვი ხელი. ბიჭები ჩემთან ერთად იყვნენ როგორც შემპირდნენ. დაახლოებით ერთი საათის შემდეგ იუნგიმ მანიშნა რომ დრო იყო, მეც მივხვდი და მას გავყევი. სულ მალე პატარა სცენაზე აღმოვჩნდით.
იუნგი: მოგესალმებით ყველას, დარწმუნებული ვარ აქ ყველამ იცის ვინ ვარ და რას წარმოვადგენ. მინდა გითხრათ ის რის თქმასაც დიდიხანია ვცდილობ უბრალოდ ეს ადამიანი ჩემს გვერდით არ იყო და ამას მის გარეშე ვერ გეტყოდით. მოკლედ მინდა გაგაცნოთ მინ მარი ჩემი უფროსი და და მინის კომპანიის მეორე მმართველი.
ყველამ ტაში დაგვიკრა მაგრამ უეცრად ვიღაცამ კითხვა დასვა.
???:უკაცრავად მაგრამ ის არასოდეს გიხსებიათ სად იყო ამდენი ხნის განმავლობაში?
იუნგი:ჩემი და მოიტაცეს როცა ერთი წლის იყო მე კი ცხრა ამ დროს მისი დაცვა ვერ შევძელი და დავკარგე მთელი 20წელი ვეძებდი და ძლივს ვიპოვე.
???:რა დარწმუნებული ხართ რომ ის სათანადოდ შეძლებს კომპანიის ხელმძღვანელობას?
იუნგი: ის იწვრთნებოდა საკმაო დროის განმავლობაში. მას საუკეთესო მასწავკებელი ჰყავდა და საუკეთესოდ დაეფლა ამას ამიტომ ამის გამო ნერვიულობა არაა საჭირო, თან მეც მასთან ერთად ვიქნები და ორივე ვუხელმძღვანელებთ კომპანიას.
???:ისიც მაფიის წევრი გახდება როგორც თქვენ?
იუნგი: ამის თქმა ჯერ ადრეა, დროა საჭირო გადაწყვეტულების მისაღებად.
???:გაუმარჯოს მინებს.
უცბათ ვიღაცამ დაიძახა და ყველა აყვა, ტყუილად ვნერვიულობდი მაგრამ ერთი რამ თავს არაკომფორტულად მაგრძნობინებდა.ეს მათი გამოხედვა იყო. ვუყურებდი როგორ მათვარიელებდნენ და შემდეგ ტუჩს კბენდნენ. მაგრამ თავი ამაყად მაღლა მეჭირა რომ არაფერი შეემჩნიათ. იუნგიმ წინ გამწია რომ ჩემი სიტყვა მეთქვა.
მარი: მინდა მოგედალმოთ პირველ რიგში. ძალიან ბედნიერი ვარ ჩემი ოჯახი რომ
ვიპოვე, და ასევე მინდა გითხრათ რომ იმედებს არ გაგიცრუებთ და ჩემს სამუშაოს პირნათლად შევასრულებ.მადლობა.
დავასრულე და უეცრად ყველა ტაშს უკრავდა. მეც ამაყად ვიდექი. შემდეგ იუნგის გავხედე და ღიმილით მითხრა "ყოჩაღ". შემდეგ ბიჭებს გავხედე და ცერა თითებით მიჩვენებდნენ "მაგარია,👍🏻". ძალიან ბედნიერი ვიყავი ეს რომ შევძელი ისეთი შეგრძნება მქონდა თითქოს გულიდან ლოდი მოგშორდაო. გავაგრძელეთ სტუმრებიც გაცნობა გავიცანი მინების კომპანიის მენეჯერი. იუნგის ასისტენტი. მალე ჩემსასაც ავიყვან. და კიდევ ბევრი ვისაუბრეთ ბიზნესზე. სიმართლე გითხრათ არ მომიწყენია უფრო დამაინტერესა და ბევრი რამ შემომესწავლა კიდეც.

Encounter || JJK X MARIWhere stories live. Discover now