თავი 2

65 7 6
                                    

ჩემი ცხოვრება 360 გრადუსით შემოტრიალდა. ახლა ძმა მყავს რომელსაც ვუყვარვარ და ყველაფრის ფასად დამიცავს. ახლა მასთან ერთად მისაღებში ვზივარ. მან მითხრა რომ ჩემთვის მნიშვნელოვანი რამის თქმა სურს.

იუნგი: მოკლედ არ მინდა დაგიმალო არაფერი და შენივე უსაფრთხოებისთვისაც უკეთესი იქნება თუ საქმის კურსში იქნები. ჩემი არ გეშინია არა?
მარი: არა,რატომ უნდა მეშინოდეს.
იუნგი:ჯონქუქი ვინ გადაგარჩინა მაფიის ბოსია და ჩვენც ასევე. ვისაც აქ ხედავ შვიდივე მაფიის ყველაზე ძლიერ კლანს წარმოადგენს.

თავიდან ცოტა გაკვირვებული ვიყავი მაგრამ არა შეშინებული.
იუნგი: აბა რას იტყვი?
მარი: სიმართლე გითხრა ცოტა გავოგნდი მაგრამ არ მეშინია.
იუნგი: ვერც კი წარმოიდგენ როგორ მომეშვა გულზე. მინდა გთხოვო 1თვე სახლში დარჩენა.
მარი:კარგი პრობლემა არაა უბრალოდ შეიძლება მიზეზი გკითხო?
იუნგი: კი რა თქმა უნდა. მოკლედ მინდა ამ ერთი თვის განმავლობაში შემეჩვიო როგორც მე ისე ბიჭებს. კიდევ ჯერჯერობით ცოტა საშიშია შენი გარეთ გასვლა იმიტომ რომ ბევრი მტერი გვყავს. და ერთი თვის შემდეგ გამოვაცხადებ რომ ჩემი და ხარ ყველა მაფიოზის წინაშე, და ამ ერთ თვეს იმისათვის გაძლევ რომ მოემზადო და გადაწყვიტო ეს გინდა თუ არა.
მარი: შენ გინდა რომ ჩემი ვინაობა გაამხილო?
იუნგი: კი მაგრამ ეგოისტი ვერ ვიქნები ამიტომ მთავარ გადაწყვეტილებას შენ მიიღებ. ასევე შენი მოვალეობები შეიცვლება, შენ მეორე მეპატრონე იქნები მინის კომპანიის.
მარი: გასაგებია, მადლობა რომ დროს მაძლევ, მაგრამ შეიძლება ერთი რამ გკითხო?
იუნგი:კი რა თქმა უნდა.
მარი: სად არიან ჩვენი მშობლები ან რა იყო ჩემი გაყიდვის მიზეზი?
იუნგი: ვიცოდი რომ ამას მკითხავდი და პასუხს იმსახურებ რა თქმა უნდა. მოკლედ ყველაფერი მაშინ მოხდა როდესაც გავიგეთ დედას მეორე შვილი გოგონა იყო. მამა ძალიან სასტიკი მაფიოზი იყო. არ სურდა გოგონა მხოლოდ ბიჭები. როდესაც შენ ერთის ხოლო მე ცხრა წლის ვიყავი მამას სერიოზული პრობლემები შეექმნა ფულს კარგავდა ამიტომ მის ბიზნეს ლარტნიორს შენი თავი მიყიდა რადგან იმ კაცს შვილი ძალიან უნდოდა მაგრამ უშვილო იყო. ვინაიდან მამას გოგონა არ უნდოდა არც გამოუცხადებია შენი დაბადების შესახებ. თქვა რომ ბავშვი იქამდე მოკვდა ვიდრე დაიბადებოდა. დედას არ უნდოდა შენი მიცემა მაგრამ მამამ აიძულა. მე ვცდილობდი დამერწმუნებინა მაგრამ ვერაფერს გავხდი. მაშიმ როდესაც 15 წლის გავხდი მამა გარდაიცვალა უფრო სწორად მოკლეს. როგორც გითხარი საშინელი მაფიოზი იყო და ბევრი მტერი ყავდა.ამის შემდეგ მისი ადგილი მე დავიკავე ამ დროს შევხვდი ბიჭებს და გადავწყვიტეთ გავერთიანებულიყავით. მე კი მთელი ოცი წლის განმავლობაში გეძებდი და გოპოვე, არ ვიცი ჯონქუქს მადლობა როგორ გადავუხადო.
მარი: მართალია მეც ძალიან მადლიერი ვარ. ყველაფერი გასაგებია მაგრამ დედაზე არაფერი გითქვამს.
იუნგი: დედა გაგიჟდა მას შემდეგ რაც წაგიყვანეს, მთელი ოცი წლის განმავლობაში ფსიქიატრიულ საავადმყოფოშია. გინდა მისი ნახვა?
მარი: ბოდიში მაგრამ ჯერ მზად არ ვარ ისედაც ძალიან დიდი ინფორმაციაა უნდა გავიაზრო ყველაფერი. მალდობა რომ მომიყევი.
იუნგი: რა თქმა უნდა ეს უნდა გცოდნოდა და შენი მესმის. მეც მაქვს ერთი კითხვა. მამაშენი კარგი ადამიანი ჩანდა გუშინ თავი შევიკავე ბევრი არაფერი გკითხე მაგრამ მაინტერესებს.
მარი: ექვს წლამდე იდეალურად ვცხოვრობდი მაგრამ შემდეგ მამა გარდაიცვალა.ის ყოველთვის მიცავდა დედინაცვლისგან. აღმოჩნდა რომ მარტო მამას უნდოდა შვილი. როდესაც ექვსის გავხდი ჩემმა დედინაცვალმა მამაჩემი მოკლა. მე ეს შემთხვევით გავიგონე როდესაც ვოღაცას ესაუბრებოდა ტელეფონზე ვიღაცას ამის შემდეგ ვერ მოვითმინე და ყველაფერი ვუთხარი, ვეკითხებოდი რატომ მოკლა ამის სანაცვლოდ კი მან მითხრა რომ მისთვის მხოლოდ ტვირთი ვიყავი და მშობლებმა გამყიდეს. ამის შემდეგ დაიწყო ჩემი ჯოჯოხეთი. მთელი დღე მამუშავებდა და დღეში მხოლოდ ერთხელ მაჭმევდა მამას გარდაცვალებიდან ერთ თვეში მან ვიღაც კაცების მოყვანა დაიწყო და მთელი ღამე იძულებული ვიყავი მისი ხმებისთვის მესმინა.
იუნგი: ღმერთო როგორ დატანჯულხარ, დამიჯერე ინანებს ყველაფერს ამას პირადად მივხედავ.
მარი: მადლობა რომ გადამარჩინე.
ამის შემდეგ ემოციები ვეღარ მოვთოკე მას ძლიერად ჩავეხუტე და მთელი ძალით ვიტირე. ის ტკივილი რომელსაც მთელი ამ წლების განმავლობაში განვიცდიდი იგრძნობოდა ჩემს ტირილში, ჩემს თითოეულ ცრემლში.

Encounter || JJK X MARIWhere stories live. Discover now