თავი 14

47 7 5
                                    

ბოქებთან ერთად ძალიან გავერთე მადლობა ღმერთს მოვიდნენ თორემ მოწყენილობისგან მოვკვდებოდი. შემდეგ ბიჭებმა გადაწყვიტეს საქმეზე ესაუბრათ ამიტომაც მარტო დავტოვე. ყველას სერიოზული სახე ჰქონდა.

მარი: რამე მოხდა?
ნამჯუნი: არა უბრალოდ კომპანიაში რაღაც პრობლემაა არ ინერვიულო.
დიდად მაინც ვერ დავმშვიდდი მაგრამ რა გაეწყობა მათი მაფიოზურ საქმეში ჩარევა საერთოდ არ მინდა.

რამოდენიმე დღე გავიდა ისევ, ჯონქუქი შაბათ-კვირასაც მუშაობს. ალბათ რაიმე დიდი პრობლემაა. ცოტა ვნერვიულობ მაგრამ რომ ვკითხო გაბრაზდება ამიტომ ჯობს გავჩუმდე.

დღეს შაბათია და რა თქმა უნდა სახლის დააგებას უნდა მივხედო. პირველ რიგში სარეცხის გარეცხვა გადავწყვიტე. გადავარჩიე ჯონქუქის პერანგები და პიჯაკები მაგრამ ერთ-ერთმა ჩემი ყურადღება მიიპყრო. როდესაც დავაკვირდი თვალები ამიწყდლიანდა. მის პერანგზე ნათლად ჩანს წითელი თუჩსაცხის ლაქა. ვცდილობდი არ მეტირა მაგრამ არ გამომივიდა. მუხლები მომეკეცა და ქვითინი დავიწყე. ხომ თქვა რომ ეს არ განმეორდებოდა. ღმერთო რა სულელი ვარ, ალბათ ყოველ შაბათ-კვირას ან როცა გვიან ბრუნდება სახლში თურმე სად დადის მე კიდევ ვნერვიულობდი ბევრს მუშაობს მეთქი. ვინმეს უნდა მოვუყვე. ამას მარტო ვერ გადავიტან.

მარი: ჯიმინ...შეგიძლია შენ და თეჰიონი რომ მოხვიდეთ? არავის არ უთხრათ.
ჯიმინი:მარი კარგად ხარ? რა გჭირს ხმაზე.
მარი: არა არ ვარ კარგად.
ჯიმინი: კარგი თეჰიონი აქაა ახლავე წამოვალთ.

მე ავდექი და ეს პერანგი უბრალოდ არც კი ვიცი სად მოვისროლე. გულს მირევს და კიდევ რა ნამუსით მეუბნება რომ ვიღაცასთან დავდივარ.

15 წუთში კაკუნის ხმა გაისმა
სასწრაფოდ გავიქეცი, კარი გავაღე და როგორც კი ისინი დავინახე ტირილი დავიწყე.
ჯიმინი: მარი რა გჭირს.
თეჰიონი: მოიცადე წყალს მოგიტან.

წყალი დავლიე და ძლივს ვამშვიდდი.
ჯიმინი: ახლა გვითხარი რა მოხდა.
ძველი ამბავი მოვუყევი როდესაც მეძავი მიწოდა და ბიჭები შოკირებულები იყვნენ.
მარი: მე ვაპატიე მაინც ვაპატიე მეგონა ამას აღარ გააკეთებდა მაგრამ ციტა ხნის წინ მის პერანგზე ტუჩსაცხია ლაქა ვნახე.ამას როგორ მიკეთებს და კიდევ რა ნამუსით ლაპარაკობს ჩემს ერთგულებაზე. მე პირობა მივეცი რომ მიუხედავად იმისა რომ ეს ქორწინება ყალბია სხვას არ შევხვდებოდი. ეს ჩემს მორალს ეწინააღმდეგებ.
თეჰიონი: ეგ ნაძირალა პასუხს ვაგებინებ.
მარი: არა გთხოვ არ მინდოდა მომეყოლა მაგრამ ამას მარტო ვერ გადავლახავდი ამიტომ
დაგირეკეთ თქვენ. არ შეიმჩნიოთ გთხოვთ.
ჯიმინი: ასეთი საზიზღარია და მაინც იცავ.
გიყვარს ხო?
ხმა ვერ ამოვიღე. უბრალოდ თავი ჩავხარე.
უცბათ ჯიმინმა გულში ჩამიხუტა და მეც ხელახლა ავქვითინდი.
ჯიმინი: ის შენს სიყვარულს არ იმსახურებს არც შენს თავს არ იმსახურებს.
იუნგის დაველაპარაკოთ.
მარი: არა არ მინდა. არ მინდა გთხოვთ ისედაც ინერვიულა წინა ამბავის გამო აღარ მინდა დავუმატო.
ორივე წყლიანი თვალებით მიყურებდა.
თეჰიონი: იცოდე რამე თუ დაგჭორდება ნებისმიერ დროს დაგვირეკე. შენ ჩვენი პატარა და ხარ.
მარი: მადლობა რომ არსებობთ.
ჯიმინი უცბათ წამოხტა.
ჯიმინი: მოკლედ მოდი გავერთოთ.
მარი: დაკავებულები არ ხართ.
ჯიმინი: არა ჩვენ უფროსები ვართ თან უქმეებია.
მარი: კარგი გამოვიცვლი და წავიდეთ.

Encounter || JJK X MARIWhere stories live. Discover now