თავი 12

41 6 2
                                    

მადლობა ღმერთს ორშაბათი მოვიდა. დილით ადრე ავდექი რომ საუზმე მომემზადებინა. კბილები გავიხეხე და ტანსაცმლის შერჩევას შევუდექი.

 კბილები გავიხეხე და ტანსაცმლის შერჩევას შევუდექი

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

საბოლოოს ავარჩიე ტანსაცმელი . ქვემოთ ჩავედი და საუზმის მომზადება დავიწყე. ამ ჯერად ომლეტის მომზადება გადავწვიტე.

ზუსტად როდესაც მომზადება დავასრულე ჩემი ძვირფასი ქმარიც ჩამოვიდა.
მარი: დილამშვიდობის.
ჯონქუქი: დილამშვიდობის.
დღეს კომპანიაში მიდიხარ?
მარი: კი
ჯონქუქი: მძღოლს ვეტყვი წაგიყვანოს.
მარი: მადლობა მაგრამ ჩემი მანქანით წავალ. ასე მირჩევნია.
ჯონქუქმა ჯერ იყოყმანა მაგრამ შემდეგ დამეთანხმა.

ვისაუზმეთ, მე სამზარეულო მოვაწესრიგე და გასვლას ვაპირებდი როდესაც ჯონქუქმა შემაჩერა.
ჯონქუქი: ასეთი მოკლე კაბით აპირებ წასვლას?
მარი: ზუსტაე გამოიცანი.
ჯონქუქი: ასე ჩაცმული ვერ წახვალ.
მარი: მინდა შეგახსენო რომ ეს ქორწინება ყალბია და გთხოვ ნუ მოირგებ მზრუნველი ქმრის როლს არ შეგეფერება და არცაა საჭორო თვალთმაქცობა.
ეს ვთქვი და სახლიდან გავედი. შეიძლება ცოტა უხეშად გამომივიდა მაგრამ ჩემი ცხოვრების კონტროლის უფლებას არ მივცემ.

როდესაც კომპანიაში შევედი ყველა მე მიყურებდა. მართალია ამან ცოტა არ იყოს დისკომფორტი მომგვარა მაგრამ მაინც თავდაჯერებულად მივაბიჯებდი ჰოლში.
ჩემს კაბინეტს ვუახლივდებოდი როდესაც შევნიშნე რომ იუნგი უკვე კომპანიაში იყო და მისი ოფისისკენ გავემართე..
კარზე დავაკაკუნე და შევიჭყიტე მის კაბინეტში
მარი: შეიძლება?
იუნგი:ღმერთო როგორ მომენატრე!
თბილად ჩამიხუტა გულში.
მარი: მეც მომენატრე.
იუნგი: აბა როგორ მიდის საქმე ჯონქუქთან?
მარი:თითქოს უცხოები ვართ . მხოლოდ საუზმობისას ან ვახმობისას ვსაუბრობთ და ამ საუბარში მხოლოდ სამ სიტყვიანი წინადადებები ითვლება.  ძალიან მომენატრეთ.
იუნგი: ღმერთო რა მოსაწყენია. დაველაპარაკები.
მარი: არა ამიტომ არ მითქვამს. თან ახლა აქ ვივლი და აღარ მოვიწყენ.
იუნგი: მართალია.
მარი: წავალ საქმეს შევუდგები.

Encounter || JJK X MARIWhere stories live. Discover now