თავი 8

44 7 4
                                    

თავის ძლიერმა ტკივილმა გამაღვიძა, ნელ ნელა ვახელდი თვალებს მაგრამ კონცენტრირება მიჭირდა. მაგრამ მაინც მოვახერხე იმ ოთახის ნახვა სადაც ვიყავი. ხელების გამოძრავება მინდოდა მაგრამ ამას ვერ ვაკეთებდი ვერც ფეხებს ვამოძრავებდი ყვირილი მინდოდა მაგრამ ხმა არ ისმოდა პირიც აკრული მქონდა. უცბათ ყველაფერი გამახსენდა. თუ როგორ მომადეს ცხვირზე ნაჭერი რომელსაც მძაფრი სუნი ჰქონდა. მე რა მომიტაცეს? მაგრამ ეს რატომ უნდა გაეკეთებინათ. ღმერთო იუნგი გადამარჩინე გთხოვ. ვტიროდი. ვერ ვჩერდებოდი მეშინოდა.
???: ნახეთ ვინ გაიღვიძა.
მარი: ვინ ხარ! რა გინდა ჩემგან?
???: არ გეცნობით ქალბატონო მინ?
უცბათ ჩემს წინ ქალი აღმოჩნდა. ეს...ქალბატონი კიმია.
მარი: ქალბატონო კიმ. აქ რას ვაკეთებ.
კიმი: შენ გგონია ჩემს დაცინვას და დამცირებას ბატონი მინის წინაშე ავიტან?
მარი: თუ გაიგებს რომ მომოტაცე ამაზე უფრო გაბრაზდება.
კიმი: ხოდა ვერ გაიგებს. მანამდე მოგკლავ სანამ მანდე ეს ინფორმაცია მივა.
მარი: რა სისულელეებს ამბობ. რა სულელური მოზეზის გამო მკლავ?
კიმი: ამას არავინ ვეუბნები მაგრამ რადგან უნფა მოკვდე მაინც ვეტყვი ყველაფერს.
უკვე ხუთი წელია რაც შენი ძამიკო მიყვარს. ამიტომ არ დავუშვებ მის წინაშე ვიბმემ დამციროს. მე ყველაფერს ვაკეთებ მისი გულის მოსაგებად და მალე წარმატებას მივაღწევ.
მარი: ჩემი ძმა მალე მიპოვის და ინანებ.
კიმი: სისულელეა. ისე სანამ მოგკლავ ჩემს ძმას შენით გართობის უფლებას მივცემ.
მარი: გთხოვ ეს არ გააკეთო გთხოვ. მომკალი.
კიმი: დამიჯერე თუ ასე შემეხვეწები უფრო არ მოგკლავ. წავალ ჩემს ძამიკოს დავუძახებ.
და წავიდა. ძალიან მეშინია. ვიცი რასაც მიპირებენ. გთხოვთ ბოჭებო იუნგი მალე მიპოვეთ, მეშინია....

იუნგის pov
სახლში დავბრუნდი მადლობა ღმერთს.
ჯიმინი:ჰიონ დაბრუნდით?
იუნგი: დავბრუნდით?
ჯიმინი: კი მარიც შენთან ერთად არ არის?
იუნგი: მარი ორი საათის წინ წამოვიდა თავის მძღოლთან ერთად, არ მოსულა?
ჯიმინი: არა ჰიონ ჩვენ გვეგონა შენთან ერთად იყო?
იუნგი: მძღოლი?
ჯიმინი: არც ის არ დაბრუნებულა.
იუნგი: ჯანდაბა, მგონი გაიტაცეს. ბიჭებს დაუძახე სასწრაფოდ.
ძალიან ავნერვიულდი ნეტა სადაა. ოღონდ არაფერი მოუვიდეს.
ჯონქუქი: რა მოხდა ჰიონ?
იუნგი: დიდი ალბათობით მარი გაიტაცეს.
ყველა:რა?
ნამჯუნი: მანქანა? თუ ისიც იქაა მაშინ მის მდებარეობას დავადგენთ.
იუნგი: მართალია. სწრაფად.

Encounter || JJK X MARIWhere stories live. Discover now