თავი 13

41 5 5
                                    

მიუხედავად იმისა რომ იუნგიმ მთხოვა მეცადა ჯონქუქისთვის მეპატიებინა ჩემს გონებაში სულ მისი ხმა ჩამესმოდა.

დილით ავდექი და ჩვეულებრივ მოვემზადე სამსახურისთვის. ქვემოთ ჩავედი და რას ვხედავ ჩვენს სამზარეულოში საშინელი არეულობაა.
მარი: აქ რა მოხდა?
ჯონქუქი კი ამ დროს შემოვიდა და ახლა შევამჩნიე სახეზე ფქვილი უსვია. ძლივს შევიკავე სიცილი.
მარი: აქ რა ხდება?
ჯონქუქი: ვიფიქრე ბლინებს მოვამზადებდი საუზმისთვის მაგრამ არ გამომივიდა.
მარი: შენ? და საჭმლის მომზადება.
ჯონქუქი: მინდა რომ მაპატიო. უბრალოდ გაღიზიანებული ვიყავი და შენზე ვიყარე ჯავრი.
მარი: ამას გამართლებას ეძახი?
ჯონქუქი: არა მაპატიე.
მარი: დაჯექი აქაურობას მივალაგებ და სუზმეს მოვამზადებ.
ჯონქუქი: ბოდიში.
მარი: და კიდევ სახე დაიბანე სულ ფქვილიანი ხარ.
ჯონქუქი პირღია მიყურებდა შემდეგ კი პატარა ბავშვივით სააბაზანოსკენ გაიქცა.

მე სამზარეულო მივალაგე და ასევე საუზმეც მოვამზადე სანამ ის ემზადებოდა.
ვაფასებ მის მცდელობას მაგრამ ასე მარტივად არ ვაპატიებ.

ორივე ჩუმად ვიყავით. ხმის ამოუღებლად ვისაუზმეთ, მე მივალაგე და სამსახურში წავედი.

ოფისში
მარი: დილამშვიდობის იუნგი.
იუნგი: დილამშვიდობის, ბოდიში ვერ შევამჩნიე როდის მოხვედი.
მარი: არაუშავს.
იუნგი: რა ქენით შერიგდით?
მარი: გთხოვ ეგ არ გამახსენო.
იუნგი: რატომ?
მარი: დილით თურმე ბლინების მომზადება უცდია და მთელი სამზარეულო არ ვიცი რა დავარქვა განადგურებული დამხგდა.
იუნგი ძლივს იკავებდა სიცილს.
იუნგი: ისე ჯონქუქს მსგავსი რამე არავისთვის არ გაუკეთებია ვფიქრობ უნდა აპატიო.
მარი: არ ვიცი ვნახოთ.როცა მახსენდება როგორ მითხრა ეს სიტყვები უბრალოდ არ შემიძლია დრო მჭირდება.
იუნგი: რა თქმა უნდა.

მე და იუნგი ვსაუბრობდით როდესაც კარზე დააკაკუნეს.
იუნგი: შემოდი.
იონჯუნი: პატონო მინ ქალბატონ მინს ყვავილები გამოუგზავნეს.

Encounter || JJK X MARIWhere stories live. Discover now