හවස හයට ඩියුටි ඕෆ් වෙලා ජින් ජියෝන් මැන්ශන් එකට ආවෙ නම්ජුන් කිම් මැන්ශන් එකේ හැමදේම සූදානම් කරලා දුන්නා වුණත් නම්ජුන් වැඩියෙන් ඉන්නේ ජියෝන් මැන්ශන් එකේ නිසා....අද එයා වැඩට ගිය දෙවෙනි දවස.....කලින් දවසෙ එකපාර කඩන් වැටුණ කෙනෙක් නිසා කවුරුත් තමන්ව ගනන් ගත්තෙ නැති එකටත් ජින් බලාපොරොත්තු වුණ තරමෙ පිළිවෙලක් එතන නොතිබුණු එකටත් ජින්ගෙ මූණ මැලවිලා තිබුණත් අද තත්ත්වය ඊයෙට වඩා හොඳ නිසා ජින් දොරෙන් ඇතුළට ආවෙ මූණෙ යන්තමට ඇඳුණ හිනාවක් එක්ක....වටපිට නොබල ම නම්ජුන්ගෙ කාමරේට යන්න හිතාගෙන පඩිපෙළ පැත්තට ගිය ජින් නතර වුණේ පිටිපස්සෙන් ඇහුණ කටහඬට...."ජින් හ්යුන්..."
ආපස්සට හැරිලා බැලුව ජින් දැක්කෙ අතේ තියෙන ටැබ් එක පැත්තකින් තියලා නැඟිටින ජන්කුක් ව....තව ම කොල්ලගෙ පපුවෙ වෙලුම් පටි අයින් කරලා නෑ... මැන්ශන් එකට ඇවිත් මාසෙකට ආසන්න කාලයක් ගිහිල්ලත් හරියට මූණ නොබලන ජන්කුක් කවදාවත් නැතිව තමන්ට හ්යුන් කීව නිසා ජින් හිටියෙ ටිකක් විතර පුදුම වෙලා...."අහ්...මියානේ ජන්කුක් ම-මම වටපිට බැලුවෙ නැහැනෙ.... ම්-මං මේ නම්ජුන්-"
ජින් ගොත ගගහ වචන අහුලද්දි ජන්කුක් ඒක ගනන් නොගෙන ම කතා කළා...."එදා ඔයා හ්යුන්ල දෙන්නට බෙහෙත් දාලා ඩොක්ට එනකල් මාවත් බැලුවා කීවා...."
ජන්කුක් කියද්දී ජින් මොනවත් නොකියා බලාගෙන හිටියා....
" කැමති ද මගේ මෙඩිකල් ටීම් එකට බැඳෙන්න?"
ජන්කුක් ජින් දිහා බලාගෙන අහද්දි ජින් අත් දෙකේ ඇඟිලි පොඩි කර කර බිම බලාගත්තා...."ම්-මං....මං හිතල බලන්නම් ජන්කුක්...."
හෙමීට මිමිණුව ජින් එතනින් යන්න ඕන වුණත් ජන්කුක් යන්න නොකීව නිසා එහෙම ම ඇඟිලි ටික දිහා බලාගෙන හිටියා...."හ්යුන් උඩ ඇති...."
කියාගෙන ජන්කුක් ආයෙ ම ටැබ් එක අතට ගත්තෙ කවින් ආයෙමත් විස්තරේ පටන් ගනිද්දී....එදා වෙඩි වැදිලා දවස් දෙකකට පස්සේ සිහිය ඇවිත් මැන්ශන් එකට එක්කරගෙන ආවෙ ඊයෙ වුණත් කවින් ආයෙමත් එයාගෙ පුරුදු වැඩ රාජකාරි පටන් අරගෙන තිබුණා....
YOU ARE READING
The Misplaced Teddy || TK
FanfictionFrom the day you disappeared from my life....I lost myself my love