යුංගි දොරෙන් ඇතුළට එද්දිම වාගෙ දැක්කෙ උඩ තට්ටුවෙ පඩිපෙළෙන් පහළට වැටෙන ජිමින්ව වගේ ම ජන්කුක් ව තල්ලු කරලා දාලා පඩිපෙළ දිගේ කකුල් පැටලි පැටලි පහළට බහින ටේහ්යුන්ව.....යුංගි දැක්කා ජිමින් වැටුණෙ ජේයුන් වෙඩි තිබ්බ නිසා කියලා.... තවමත් ගන් එක අතේ තියාගෙන ඉන්න ජේයුන්ගෙ හුරු අතේ මැණික් කටුවටත් වළලුකරකටත් අහක බලාගෙන ම වාගෙ වෙඩි තිබ්බ යුංගි දුවගෙන ගියේ වැටිලා ඉන්න ජිමින් ළඟට...."අන්ද්වේ...ඒන්ජල්! ....චේබල්....මාව දාලා යන්න එපා....චේබල්....ඇස් අරින්නකෝ.. !"
ටේහ්යුන් ජිමින් ළඟම දණ ගහගෙන කෑ ගහද්දි දුවගෙන ආව යුංගි ජිමින්ගෙ ලේ වලට පෙඟිලා තිබුණ පොළවෙ දණින් වැටුණා...ඒ වෙද්දිත් යුංගිගෙ ඇස්වල සියුම් නහර පවා ලේ රතු පාටට හැරිලා තිබුණා....
යන්තමට ඇස් ඇරගෙන හිටිය ජිමින්ගෙ ඔලුව තමන්ගෙ උකුළෙන් තියා ගන්න ගමන් යුංගි ජිමින්ගෙ කම්මුලකට තට්ටු කළා....
"මැණික....මගෙ මල ටිකක් ඉවසලා ඉන්න....හ්යුන් ඔයාට මොනවත් වෙන්න දෙන්නෙ නෑ..."
යුංගි ජිමින්ගෙ බෙල්ල යටින් එක අතකුත් දණහිස් යටින් අනෙක් අතත් යවද්දි මෙච්චර වෙලා බඩට තද වෙලා ලේ වලින් නෑවිලා තිබුණ ජිමින්ගෙ අත ටේහ්යුන්ගෙ අතේ පැටළුණා...
"ක්-කුක්-කී...වහ්....බ්-බලා ග්-ගන්නහ්...බ්-බෙය්-යා..."
ජිමින් යන්තමට හිනා වෙලා කියද්දි ටේහ්යුන් යුංගි එක්කම නැඟිටින ගමන් වේගෙන් වයින් කරපු බෝනික්කෙක් වාගෙ ඔලුව වැනුවේ දූවිලි තැවරිලා තිබුණ රෝස කම්මුල්වල දූවිලි හෝදගෙන කඳුළු වැල් කඩාගෙන වැටෙද්දි....
"හොබියා....අරූ බේස්මන්ට් එකේ ඉන්න ඕනෙ මම එද්දි....මම එනකල් හීරිලාවත් තියෙන්න බෑ..."
ජන්කුක්ගෙ කොල්ලො අල්ලගෙන ඉන්න ජේයුන්ව ඇස්වලින් පෙන්නලා අන්තිම ටික ජන්කුක් දිහා බලලා බර කරලා කීව යුංගි ජිමින්ව අරගෙන යද්දී ජිමින්ගෙ අතේ පැටලිලා තිබූණ ටේහ්යුන්ගෙ අත පණ නැතිව වාගෙ නිකන් ම පහළට කඩන් වැටුණෙ ටේහ්යුන්ගෙ ඇස් තමන්ගෙ කකුල් පාමුල තියෙන ලොකු ලේ පැල්ලම දිහාට පහත් වෙද්දි....
YOU ARE READING
The Misplaced Teddy || TK
FanfictionFrom the day you disappeared from my life....I lost myself my love