Neymiş Bu Biraz Bakalım

3.1K 176 29
                                    

Müge, kariyerine bulaşan sarmaşıkları izlemekten yorgun düşmüş, gururunu daha fazla ayaklar altına almamak için hırsına yenik düşerek plansız bir yola girdi. Her şeyin mükemmel gitmesini isteyen, disiplinli ve düzenli bir kadındı çünkü her zaman planlıydı! Ancak plansız hayatını sürdüremeyen Müge için bu yol, tehlikeli ve tutku dolu bir serüven olacaktı. Tek istediği başarısına başarı katıp herkes tarafından takdir edilmekti aslında. Bir an beynine hücum eden cin fikirlerini değerlendirip uygulamaya geçtiğinde yepyeni biri olarak ilerlemeyi seçti, o artık Perihan'dı ve kariyerini yaban ellere bırakmayacaktı! Sadece planladığı bu serüvende yıldızını parlatıp kariyerinde büyük bir adım atacağına inandığı adama aşık olmak yoktu, kariyeri ve aşkı arasında arafta kalmak To-Do listesine eklenmemişti!

Doğan ise kariyerinin zirvesinde olan bir influencerdı. Hayatını çok mükemmel ve ciddi yaşamamak için seçtiği bu kariyer yolunda hem eğlenerek para kazanıyor hem de hayatını dolu dolu yaşıyordu. Ta ki Perihan'ı tanıyana kadar! Onun hırsı ve büyük To Do listesi, Doğan'ın da hayatını etkilemeye başladı. Perihan'ın kariyer hırsı onu eğlenerek yaptığı işten uzaklaştırırken, onun oldukça renkli dünyası da ona yakınlaştırmaya başlıyordu. Doğan kendini ani ama yavaş yavaş ona karşı farklı duygular hissetmeye başlarken bulurken işler hiç de beklediği gibi gitmeyecekti!

Girift bir aşk hikayesi, sürprizlerle dolu bir kariyer macerası! Hayat dolu Perihan ve cool influencer Doğan'ın bu serüveninde acaba kariyer uğruna aşkı mı bitirecekti, yoksa bu aşk onları yıldızlar gibi parlatıp her şeyi değiştirecek miydi?

Hadi bakalım, hayatın cilvesine birlikte gülelim!

01.08.2023 💜

YILDIZINI PARLATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin