Karmaşık Tehlike
Doğan sürekli olarak göz göze geldiği Duygu'dan artık bıktığı için etrafta Koray'ı aradı, zira sevgilisi henüz sevgili olduklarını açıklatmayacak kadar deli davranıyordu. Benden uzak dur, çok bakma, bana emir yağdır hatta gibi inanılmaz fikirlerini de beyan etmişti yol boyunca. Doğan onu nasıl delirteceğini biliyordu, biraz hoş influencer hanımlarla sohbet ettiğinde Peri'nin ekstra delireceğine emindi. Yine de buna cesaret edemiyordu. Zira onu buraya gelmeye baya zor ikna etmişti.
Neden bu kadar inatlaşmışlardı aklına mantıklı bir şekilde oturmuyordu. Sevgili olduklarını hemen göstermek zorunda elbette ki değillerdi ama buraya sadece asistanı olarak gelmeyi bile kabul etmemişti. Şu sonra konuşacağız, konusunu için için çok merak ediyordu. Onu sıkmak istemiyordu ama galiba artık bir noktada sıkacak gibi duruyordu. Bu konu neyse, onu uyutmadığı gibi tüm enerjisini alıp götürmüştü resmen.
"Ne düşünüyorsun, hayırdır?" diyen Koray'ın sesiyle ona döndü Doğan. Ortamda fazla karanlıktı, renkli ışıklar biraz göz yoruyordu.
"Duygu saçmalık ederek yanıma gelip beni delirtmez değil mi?" dedi Doğan. Koray'ın kendisine uzattığı içkisini alıp bardağına vurdu.
Koray gülmeden edemedi. "Bunun cevabı cidden ben de mi? Çünkü ben de eski karımdan kaçıyorum. Galiba Selen haklı," dedi ve içkisinden bir yudum aldı.
"Banu'dan neden kaçıyorsun? Selen ne konuda haklı?"
"Selen, Banu'nun yeniden beni istediğini filan söyledi. Bak ima etti demiyorum, açık ve net söyledi! O kadar emin, o kadar şüphesiz! Hayır bu kadar emin olsa da insan ima eder alttan alttan ama benim sevgilim de öyle bir özellik yok sanırım, çat çat çat vuruyor yüzüme!"
Bu sefer Doğan gülmeye başladı. "Bu konuda benim sevgilimle ayrıldılar desene! Peri de benden bir şey saklıyor. Tamam saklıyor demek kabaca oldu ama... Bir şey var ve anlatmıyor, artık bu neyse onu yiyip bitiyor," dedi ve yeniden kederlenerek içkisini içti.
"Alla Allah ben hiç öyle düşünmüyorum. Bu belli ki önemli bir şey yoksa Peri'nin de Selen'den farklı olduğuna asla inanmıyorum. Ben hala hikâyenin sonunda bir Yarım Elma vibe'ı alıyorum."
Doğan, kuzenine bakınca yeniden ikisi de birbirine gülmeden edemedi. Yeniden bardaklarını tokuşturdular ve içmeye devam ettiler.
Koray konudan uzaklaşmamak için "Ne gibi sırrı olabilir? Yani sırsa bu?" dedi.
"Biliyorum Koray. Ama anlaşılıyor bence bir şeylere üzgün olduğu ve sonra konuşalım filan dedi bugün. Sonra buraya gelmek hiç istemedi mesela... Beni uzağında da tutuyor," dedi en sonunda delice bir kızgınlıkla Doğan.
"Enerjisi yok aslında doğru dedin bunu... İlk geldiğinde insanlarla baya sohbet ediyordu. Daha bıcır bıcırdı desek yeridir."
"Aynen bunu demek istiyorum! Bu konuyu kendini hazır hissettiğinde konuşalım diye üzerine düşmüyorum ama belli ki düşmedikçe o da kaçmayı seçiyor."
"Yarın akşam bir yemeğe çıkın hem bu sevgililik durumlarına alışır hem de konuşursunuz. Yani senden şu anda uzak durması normal, bir yerde sevgili olduğunuz çıksa ve kötü yorumlar alsa kırabilir. İnsanlar hala Duygu ve senin barışacağını düşünüyor. Biliyorsun ara ara keşfette denk geliyorsun eski fotoğraflara..."
"Kesin sahte hesaptan bir şeyler yaptırıyor. Yoksa öyle abartılı tutkulu bir şey yaşamadık ki!"
"Dizi oyuncularına yapılanların bir benzeri işte. Rol arkadaşlarıyla arkadaş kalmasınlar gerçekte de sevgili olsunlar bilmem ne! Bu piyasanın en büyük fantezisi bu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZINI PARLAT
RomanceMüge kariyerini yaban ellere bırakmamak için tehlikeli sulara dalarak kendini influencer olan Doğan'ın asistanını olarak buldu. Aslında bunu planlamıştı, plansız hiçbir şey yapamazdı ancak Doğan'ın hayatını düzenleyip daha çok parlatmak için girdiği...